انصاری‌فرد: در هیئت مدیره پرسپولیس هر فرد ساز خودش را می‌زند

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس گفت: اعضای هیئت مدیره هر کدام ساز خودشان را می‌زنند و همین موضوع باعث شده مشکلات ادامه داشته باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از تسنیم، عباس انصاری‌فرد درباره تغییرات مدیریتی باشگاه پرسپولیس و استعفای برادرش محمدحسن گفت: باشگاه پرسپولیس در حال طی کردن روند خوبی بود و باید از این حرکت حمایت می‌کردند تا تیم قهرمان لیگ می‌شد، اما رفته رفته مشکلاتی را به وجود آوردند که به استعفای برادرم ختم شد.

وی با اشاره به اختلافاتی که بین محمدحسن انصاری‌فرد و اعضای هیئت مدیره وجود داشت عنوان کرد: اعضای هیئت مدیره باید قضیه را مدیریت می‌کردند تا این مسائل به وجود نمی‌آمد. حرکاتی انجام می‌شد که نباید صورت می‌گرفت. فکر می‌کنم اعضای هیئت مدیره با مسائل، شخصی برخورد کردند. اگر در مدیریت باشگاه مشکلاتی هم وجود داشت، باید جلسه برگزار و مشکلات را حل می‌کردند اما برعکس نشست‌هایی را مخفیانه و بدون اطلاع مدیرعامل برگزار می‌کردند! باید وزیر ورزش ورود می‌کرد و جلوی رخ دادن این اتفاقات را می‌گرفت.

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم این مشکلات همچنان در باشگاه وجود داشته باشد، چون در بین اعضای هیئت مدیره چند مدعی وجود دارد که هر کس ساز خودش را می‌زند. باید در هیئت مدیره و باشگاه محوریتی وجود داشته باشد که الان چنین چیزی دیده نمی‌شود.

وی اضافه کرد: کسانی در هیئت مدیره هستند که اصلاً نمی‌دانند ورزش چیست؛ مدیریت بلد نیستند و نمی‌دانند که باید چه کار کنند. حضور چنین افرادی باعث می‌شود تا کار باشگاه به اینجا برسد و این مشکلات به وجود بیاید.

انصاری‌فرد گفت: هیچ چیز سر جای خودش نیست و همه چیز رفاقتی شده و اصلا بحث تخصص و ورزش نیست. کاش حداقل این افراد که فوتبالی و ورزشی نیستند، شرایط مدیریتی درست داشتند که این را هم ندارند.

وی با بیان اینکه تا وقتی دیدند پرسپولیس تا حدود زیادی به قهرمانی نزدیک شده به فکر تغییر مدیرعامل افتادند، ادامه داد: برادر من را زمانی به باشگاه آوردند که برانکو رفته بود و شرایط خاصی در پرسپولیس وجود داشت. فقط برای اینکه تنش‌ها کم شود، محمدحسن را آوردند و او را قربانی کردند و بعد از اینکه دیدند تیم در حال قهرمان شدن است، گفتند انصاری‌فرد باشد یا نباشد مهم نیست! وزیر گفت انصاری‌فرد برای مشکلاتی که به وجود آمده با من تماس نگرفته بود ولی برادرم می‌گوید در طول این مدت وزیر جواب تلفنش را نمی‌داد.

انصاری‌فرد درباره تکلیف لیگ برتر پس از تعطیلی تصریح کرد: قرار است در این باره جلساتی برگزار و تصمیم‌گیری‌ شود، اما بعید می‌دانم با این شرایط بتوانند مسابقات را برگزار کنند.

وی درباره اینکه درصورت تعطیلی کامل لیگ تکلیف قهرمانی چه خواهد شد، اظهار داشت: پرسپولیس 10 امتیاز با تیم‌های دیگر اختلاف دارد و بازی‌های آینده‌اش هم راحت است، اما سایر مدعیان در هفته‌های باقی‌مانده با یکدیگر بازی دارند که این عامل باعث می‌شود امتیازاتی را از دست بدهند. با این وجود باز هم بعید می‌دانم در صورت نیمه تمام ماندن لیگ، قهرمانی را به پرسپولیس بدهند.

کد خبر: 1067801

وب گردی

وب گردی