زمان آغاز دوباره لیگ برتر مشخص شد/ بلاتکلیفی پرسپولیس در بدهکاری‌های خارجی/ اتهام دو ستاره استقلالی به عضو سابق باشگاه

با بسته خبری اخبار فوتبال ایران با ما همراه باشید.

ایسکانیوز - هادی شاه مرادی/ حجم اخبار فوتبال کشورمان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال ایران، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

میلاد فخرالدینی: تمدید قرارداد الهامی بهترین تصمیم بود.

میلاد فخرالدینی بازیکن تراکتور در گفتگویی اظهار داشت: قهرمان شدن پرسپولیس قطعی نیست. خیلی از تیم ها فاصله ۱۰ امتیازی داشته اند ولی قهرمان نشده‌اند. فکر می‌کنم بهتر است لیگ را تمام کنند و چهار تیم بالای جدول را به عنوان نمایندگان حاضر در لیگ قهرمانان معرفی کنند.
وی در ادامه افزود: شرایط واقعا سخت است و بازیکنان هم از فرم مطلوب بدنی خارج شده‌اند. تمرین انفرادی قابل قیاس با تمرین گروهی نیست و باید دید این وضعیت تا چه زمانی ادامه خواهد داشت. اگر هم قرار است لیگ ادامه پیدا کند امیدوارم هیچ بازیکنی مصدوم نشود.
او خاطرنشان کرد: در فوتبال هر تیمی از لحاظ بازیکن و مربی ثبات داشته باشد، شانس زیای برای موفقیت خواهد داشت. من فکر می‌کنم تمدید قرارداد الهامی بهترین تصمیم بود و امیدوارم تراکتور فصل آینده بهترین نمایش را داشته باشد.

زمان آغاز دوباره لیگ برتر مشخص شد

لیگ برتر فوتبال ایران در این فصل به دلیل شیوع ویروس کرونا تعلیق شده بود.

دراینباره خبرگزاری صداوسیما نوشته سازمان لیگ به باشگاه ها اعلام کرده مسابقات از ۱۵ خرداد از سر گرفته خواهد شد و می‌ توانند تمرینات را شروع کنند، در همین رابطه مقرر گردیده ۳ هفته اول پشت درهای بسته باشد و بعد از بهتر شدن شرایط، ۵۰ درصد ظرفیت استادیوم‌ ها با رعایت فاصله‌ گذاری اجتماعی بلیت فروشی خواهد شد.

بلاتکلیفی پرسپولیس در بدهکاری های بین المللی

باشگاه پرسپولیس از سوی فیفا محکوم به پرداخت مطالبات ۲۳ هزار دلاری به فرناندو گابریل هافبک اسبق برزیلی این تیم و همچنین ۱۰ هزار دلاری سرتن چوک مربی پیشین خود شده بود.

طلبی که بایستی تا ۲۸ فروردین ماه به حساب هر دو نفر واریز می شد اما باشگاه پرسپولیس با نامه نگاری های خود توانست فیفا را مجاب به پرداخت این پول از منبع درآمدهایش بابت حضور بازیکنان خود در جام جهانی ۲۰۱۸ کند.

منبع درآمدی ۶۵۰ هزار دلاری که به دلیل تحریم های ارزی ایران قابل انتقال به حساب باشگاه پرسپولیس نیست.

با وجود گذشت ۲۰ روز از موافقت فیفا با درخواست پرسپولیس هنوز خبری از پرداخت پول به حساب گابریل و چوک نیست تا سرخ ها بار دیگر پیگیر این موضوع شوند.

باشگاه پرسپولیس از طریق فدراسیون فوتبال ایران بطور مرتب پیگیر بدهی های خود در کمیته انضباطی فیفاست تا با مشکلات دیگری نظیر کسر امتیاز روبرو نشود.

اتهام دو ستاره استقلالی به عضو سابق باشگاه

در این روز‌های کرونایی بازار لایو‌های اینستاگرامی بین پیشکسوتان سرخابی داغ است و در میان این لایو‌ها بعضا حرف‌های عجیب و جالبی هم زده می‌شود. شب گذشته امیرحسین صادقی و آرش برهانی دو بازیکن سال‌های نه‌چندان دور استقلال در لایو اینستاگرام با یکدیگر به گفتگو پرداختند. در قسمتی از لایو آن‌ها به ماجرای نامه فسخ شیخ دیاباته اشاره کردند. این دو پیشکسوت معتقد بودند یکی از اعضای باشگاه که اخیرا از سمتش برکنار شده این نامه را به یک خبرگزاری فروخته و باعث افشای آن شده است. البته از این دست اتهامات در فضای مجازی زیاد مطرح می‌شود و این اتفاق جدیدی نیست، اما موضوع بیرون آمدن نامه با توجه به این‌که خود بازیکن و وکیلش از آن اطلاع دارند و از آن به نوعی به عنوان اهرم فشار برای دریافت دستمزد استفاده می‌کنند، چندان هم عجیب نیست.

خط و نشان قطری‌ها برای ایران و عربستان در میزبانی از جام ملت‌های آسیا 2027

نشریه «استاد الدوحه» قطر نوشت: هیچ شکی نیست که اعلام نامزدی قطری برای میزبانی از مسابقات جام ملت های آسیا 2027 دیگر رقبا را غافلگیر کرده چون این کشور میزبان جام جهانی 2022 است و رقابت با آن بسیار سخت است.
همه رقبا فکر می کردند برای کسب میزبانی از این رقابت ها کار آسانی را پیش رو دارند ولی با ورود قطر همه معادلات بهم ریخت.
با ورود قطر ایران و عربستان به نقطه اول برگشتند چون با وجود ورزشگاه های مجهز قطر برای میزبانی از جام جهانی 2022 شانس آنها در این رقابت کم می شود.

پیشنهاد جالب مدیرعامل نساجی به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ: خرید بازیکن خارجی را ممنوع کنید!

علی امیری مدیرعامل باشگاه نساجی اظهار کرد: با توجه به اینکه ورزش و به خصوص فوتبال ایران طی سال‌های گذشته با مشکلات اقتصادی فراوانی رو به رو بوده و با عنایت به تعدد شکایات مربیان و بازیکنان خارجی در فیفا (که اغلب نیز با شکست حقوقی باشگاه های ایرانی همراه بوده) شاید بهتر باشد با یک تصمیم واحد از ورشکستگی کامل این رشته جذاب در چند سال آینده جلوگیری کنیم.
پیشنهاد من این است که باشگاه‌ها در فصل نقل و انتقالات به جای قانون خرید 7 بازیکن بتوانند 10 بازیکن جذب کنند و در مقابل تا زمانی که شرایط اقتصادی در فوتبال به حالت سوددهی یا حداقل عادی نرسیده، باشگاه های فوتبال از جذب بازیکن خارجی منع شوند.
با این کار علاوه بر اینکه از نیروی انسانی داخل کشور استفاده می‌شود و می‌توان به استعدادهای فوتبال کشور بها داد، ارز زیادی نیز از کشور خارج نشده و این همه مشکل هم برای پرداخت مطالبات خارجی‌ها برای باشگاه‌ها (به خصوص در این ایام تحریم‌های ظالمانه) درست نمی‌شود.

واکنش پارس جنوبی به کسر امتیاز

ایزد سیف‌الله‌پور، مدیر تیم نساجی مازندران که مجموعه‌ای ورزشی و اقامتی در تهران دارد، اعلام کرده سال گذشته امکانات ورزشی ازجمله استخر، سالن بدنسازی و ... را برای چندین ماه به پارس جنوبی اجاره داده بود، اما جمی‌ها با آنها تسویه حساب نکردند و به همین دلیل و با شکایت‌های انجام شده، احتمالا از این تیم کسر امتیاز شود.

مراد مرادی، مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی با بیان اینکه موضوع بدهی به یکی از هتل‌ها، یک مسئله خارج از فدراسیون فوتبال محسوب می‌شود، اظهار کرد: هتل برای درخواست پرداخت طلب خود، نمی‌تواند به فدراسیون شکایت کند و باید از طریق دادگاه اقدام کند.

او ادامه داد: مدیر هتل در کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال شکایتی را مطرح کرده و ما هم اعلام کرده‌ایم بدهی را پرداخت می‌کنیم، اما در رای کمیته تعیین وضعیت هم موضوع کسر ۶ امتیاز مطرح نشده است.

مرادی در این باره به آوای بوشهر می‌گوید: هفته گذشته جلسه‌ای با حضور بهاروند و مدیر آن هتل در فدراسیون فوتبال داشتیم که قرار شد در هفته آینده بخشی از بدهی هتل را پرداخت کنیم و نگرانی خاصی در این زمینه وجود ندارد.

مدیر عامل باشگاه پارس جنوبی یادآور شد: در شرایطی که از زمان حضور هومن افاضلی به‌عنوان سرمربی پارس جم، نظم خوبی در تیم حاکم شده و پیروزی ارزشمندی برابر تراکتور و دو تساوی خوبِ بیرون از خانه داشتیم، هجمه‌ها علیه تیم ما جای تعجب دارد!

او تاکید کرد: شرایط تیم پارس، دارای ثبات خوبی است و موانع کوچک هم قابل رفع است که بدون تردید با قدرت، مسیر را ادامه خواهیم داد.

رادو شماره یک پرسپولیس را می‌خواهد!

بعد از قطعی شدن انتقال علیرضا بیرانوند به آنتورپ بلژیک، حالا بوژیدار قصد دارد تا به گلر اول قرمزها تبدیل شود و انتظار دارد که با نظر یحیی گل محمدی از زیر سایه بیرانوند خارج شده و در ترکیب اصلی به میدان برود. او در این مدت فارغ از تعصبی که روی نیمکت به تیم داشته و همچنین بی حاشیه بودنش، از نظر فنی هم عملکرد قابل قبولی داشته اما این که جانشین بیرانوند خواهد شد یا نه، مسئله ای است که کادرفنی قرمزها باید درباره آن اظهار نظر کند.

رادوشوویچ چند ماه در حالی قراردادش را تمدید کرد که از نظر دریافتی در شرایط نامطلوبی قرار دارد. هفته گذشته نیز مدیر برنامه او در باشگاه پرسپولیس حضور یافت و جلسه ای را با مدیران این باشگاه برگزار کرد و انتظار می‌رود که رادو اولین خارجی سرخ ها باشد که به تهران برمی‌گردد.

کد خبر: 1067834

وب گردی

وب گردی