3 مجموعه آموزشی تخصصی با برند واحد کرج ساخته شد

رئیس دبیرخانه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز از ساخت سه مجموعه آموزشی در گروه برق دانشکده مکاترونیک این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از کرج، مصطفی مبلغی رئیس دبیرخانه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز گفت: در راستای سیاست های دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص درآمدزایی های غیرشهریه ای و در پی نیازهای واحدهای دانشگاهی و سایر مراکز آموزشی به مجموعه های آموزشی مورد استفاده در آزمایشگاه ها و کارگاه های تخصصی، شبنم میرنظامی از اعضای هیأت علمی گروه مهندسی برق دانشکده مکاترونیک واحد کرج با همکاری تعدادی از اساتید برق و الکترونیک آموزشکده سما و دانشگاه فنی و حرفه ای کرج، اقدام به ساخت سه مجموعه آموزشی با برند دانشگاه آزاداسلامی نمود.

وی ادامه داد: این مجموعه های آموزشی تخصصی با عناوین الکترونیک صنعتی، میکروکنترولر AVR پیشرفته و Raspberry Pi4 بوده و قابلیت به کارگیری در آزمایشگاه ها، کارگاه های مهندسی برق و مهندسی کامپیوتر جهت اهداف آموزشی و پژوهشی، امکان استفاده در دوره های آموزش رباتیک و همچنین به کارگیری در انجام پروژه های دانشجویی را دارا می باشند.

رئیس دبیرخانه هیات امناء استان البرز با اشاره به وجود آیین نامه حمایت از ساخت تجهیزات تخصصی آزمایشگاهی و کارگاهی در دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: در همین راستا با حمایت های صورت گرفته از سوی واحد کرج، انجام امور تحقیقاتی و ساخت نمونه اولیه این تجهیزات پایان یافته و در حال حاضر در مرحله بازاریابی و ثبت سفارش می باشد.

مبلغی افزود: با توجه به کیفیت مناسب این مجموعه های آموزشی، امکان رقابت در بازار میسر بوده و برندسازی مناسبی برای واحد کرج خواهد داشت.

وی بازار هدف این محصولات آموزشی را واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی، کلیه دانشگاه ها و مراکز آموزشی تخصصی ، مراکز فنی و حرفه ای و هنرستان ها، مراکز آموزش رباتیک و آموزشگاه های آزاد عنوان نموده و ابراز امیدواری کرد: با تشکیل کارگروه تخصصی بازاریابی در واحد کرج، به زودی این محصولات در دسترس علاقمندان در این استان و سطح کشور قرار گیرد.

کد خبر: 1067848

وب گردی

وب گردی