چالش کرونا در راستای شناسایی نوآوری و خلاقیت برگزار می‌شود

چالش کرونا با حمایت ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی در راستای شناسایی نوآوری و خلاقیت برگزار می‌شود.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، چالش کرونا با حمایت ستاد فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی برگزار می‌شود، محققان، فعالان حوزه علم و فناوری دارای ایده یا محصول برای مقابله با کرونا می‌توانند در این چالش شرکت کنند. شناسایی و حمایت از ایده‌ها، محصولات یا خدمات و اقدامات خلاقانه و مسئله محور از محورهای این چالش است.

برگزاری «چالش کرونا» توسط سازمان بسیج مستضعفین به عنوان ساز و کاری نوآورانه و پربازده برای مردمی سازی فراینده حل مسئله کرونا ایجاد شده است.

این چالش دارای 4 محور است. «بهداشت، درمان و پیشگیری»، «مدیریت و سیاستگذاری»، «پیامدهای اقتصادی» و «آسیب‌های اجتماعی» این موضوعات هستند که در هر یک از آنها مسائلی مانند بهینه سازی خدمات درمانی در مواجهه با پدیده ویروس کرونا، نحوه اجرای راهبرد فاصله گذاری اجتماعی، خانواده و کرونا و نحوه مواجهه با اثرات چالش کرونا بر حوزه گردشگری گنجانده شده است.

همچنین علاوه بر جوایز نقدی حمایت‌های متنوعی در این چالش در نظر گرفته شده است که می‌توان به سرمایه گذاری و مشارکت، ارائه تسهیلات، امکان ثبت به عنوان هسته/واحد فناور، تامین زیرساخت، تامین سرمایه در گردش، تسهیلات سربازی و کسری خدمت اشاره کرد.

علاقمندان برای حضور در آن تا 13 اردیبهشت ماه سال جاری برای ثبت ایده خود مهلت دارند پس از آن داوری‌ها آغاز می‌شود. در نهایت نیز 20 اردیبهشت ماه برگزیدگان معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1067853

وب گردی

وب گردی