20‌هزارمتر به فضای دانش‌بنیان کشور اضافه می‌شود/ مشارکت دانشگاه آزاد در پروژه‌های بزرگ معاونت علمی

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور در مراسم افتتاح سرای نوآوری دانشگاه آزاد استان تهران و امضای تفاهم‌نامه شمسا گفت: تا انتهای خرداد 20‌هزارمتر دیگر به فضای دانش‌بنیان کشور اضافه می‌شود و همه جوانان مشتاق می‌توانند از این ظرفیت استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور ظهر امروز در آیین انعقاد تفاهم‌نامه اولین دانشگاه فناوری کشور در سرای نوآوری دکتر غریب اظهار کرد: اتفاقات بزرگی در دانشگاه آزاد اسلامی در حال رخ دادن است.

وی افزود: اعتراف می‌کنم یکی از هماهنگ‌ترین تیم ها در تاریخ دانشگاه آزاد در حوزه دانش‌بنیان تیم مدیریتی حاضر است. جوانان فعال و باانگیزه دانشگاه آزاد از بزرگ‌ترین سرمایه‌های این دانشگاه است.

ستاری تصریح کرد: امید است بودجه‌ریزی دانشگاه آزاد به سمت تکیه بر پارک های علم و فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان صورت گیرد.

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور بیان کرد: تا انتهای خردادماه 20‌هزار متر دیگر به فضای دانش‌بنیان کشور اضافه می‌شود و همه جوانان مشتاق می‌توانند از این ظرفیت استفاده کنند.

ستاری خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد در بسیاری از پروژه‌های بزرگ معاونت علمی و فناوری، مشارکت دارد. دانشگاهی به بزرگی دانشگاه آزاد با این حجم از دانشجو باید سهم بزرگی از بازار اقتصاد دانش‌بنیان را به دست گیرد و یکی از بزرگ‌ترین بازیگران این حوزه در کشور باشد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1067855

وب گردی

وب گردی