خلیل‌زاده: اختلاف‌نظر نشانه توانمندی هیئت مدیره است اما دروغ خوب نیست

اسماعیل خلیل‌زاده، رئیس باشگاه استقلال گفت: جلسه امروز هیئت مدیره استقلال به دلیل اتفاقات اخیر بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، اسماعیل خلیل‌زاده پس از پایان جلسه امروز (شنبه) هیئت مدیره باشگاه استقلال، اظهار داشت: در ابتدا باید از مسئولان کشور، انتظامی و ... که به دلیل درگذشت همسرم پیام تسلیت فرستادند و همچنین پیگیر بیماری‌ام بودند، تشکر کنم. اولین جلسه هیئت مدیره استقلال در سال 99 تشکیل شد که به خاطر اتفاقات زیادی بود که افتاده بود. بحث‌هایی بود که من از آن مطلع نبودم.

وی در واکنش به بحث اختلاف بین اعضای هیئت مدیره استقلال تصریح کرد: اختلاف شخصی نیست. در باشگاه استقلال اختلاف سلیقه وجود داشته و خواهد داشت. اگر اختلاف سلیقه نباشد، هیئت مدیره توانمندی نخواهد بود اما اگر بحث در چارچوب اخلاق نباشد و دیگران به دروغ آن را مطرح کنند، خوب نیست. امروز اما جلسه بدی نبود.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد پرداخت 10 درصد از مطالبات بازیکنان استقلال خاطر نشان کرد: بله، طبق گفته خودش (سعادتمند) چیزی در حدود 10 میلیارد تومان پرداخت شده و مابقی نیز طبق گزارشی که داد، قرار است پرداخت شود.

خلیل‌زاده در خصوص فیش‌های جعلی واریزی برای هروویه میلیچ و شیخ دیاباته دو بازیکن خارجی استقلال گفت: متاسفانه این اتفاق افتاده است.

وی درباره اینکه چرا احمد سعادتمند از هوادار خارج‌نشین تشکر کرد، تصریح کرد: اشتباهی صورت گرفته است. این مطلب را همین الان مدیرعامل باشگاه با من در میان گذاشت و گفت که فیش‌ها را به دو کارشناس نشان داده و آنها تایید کرده بودند و بلافاصله پس از این اتفاق از فرد مذکور تشکر کردند.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در ارتباط با اینکه امیر سلطانی معاون ورزشی وقت باشگاه استقلال روز جمعه گفته که فیش‌ها جعلی است اما مدیرعامل باشگاه دو روز بعد یعنی یکشنبه در سایت باشگاه از هوادار مدنظر تشکر کرد، گفت: من هم این مسئله را شنیدم و سلطانی موضوع را گفت. سعادتمند فیش‌ها را در اختیار سلطانی قرار می‌دهد تا آنها را بررسی کند و پس از بررسی می‌گوید که فیش‌ها جعلی است. سعادتمند اما گفته که دو کارشناس بانکی که شاید از صرافان بوده‌اند‌، فیش‌ها را تایید کرده‌اند و بر اساس تایید آنها تشکر کرده است.

خلیل‌زاده در مورد وضعیت ادامه همکاری کامران منزوی در هیئت مدیره استقلال گفت: منزوی در این مدت زحمات زیادی کشید و همیشه همراه سعادتمند بوده است و به کارش ادامه می‌دهد.

کد خبر: 1067904

وب گردی

وب گردی