برگزاری 2 مسابقه مجازی توسط باشگاه پژوهشگران واحد تهران مرکزی

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی گفت: باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد تهران مرکزی همچنین در راستای سلسله برنامه‌های سالیانه خود اقدام به برگزاری 2 مسابقه به صورت مجازی و ملی کرده است.

طاهره فهیمی‌نجم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره لزوم حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه در شرایط سخت کرونا اظهار کرد: باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص کمک به نیازمندان خصوصاً آسیب‌دیدگان و افرادی که به نوعی شغل خودشان را به واسطه شیوع بیماری کووید 19 از دست دادند اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی کرده است.

وی افزود: کمک‌ها در ۱۲۰ بسته شامل برنج، ماکارونی، روغن، حبوبات، مرغ و ... شده که به همت دانشگاهیان و اعضای باشگاه و با حمایت موسسه خیریه حضرت خدیجه(س) تهیه شده است. بخشی از این اقلام توزیع شده و بخش دیگر آن در شب ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) توزیع خواهد شد. دانشگاهیان خصوصاً نخبگان جوان به غیر از عرصه‌های علمی می‌توانند در عرصه‌های بزرگ فرهنگی و اجتماعی به کمک مردم بشتابند.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد واحد تهران مرکزی بیان کرد: همانگونه که در سال‌های گذشته نخبگان واحد تهران مرکزی در قالب گروه‌های جهادی به مناطق سیل زده و محروم کشور اعزام شدند و در حوزه‌های مختلف خدمت‌رسانی کردند؛ این روزها نیز با شیوع بیماری، وضعیت اقتصادی مردم تحت الشعاع قرار گرفته و متاسفانه خانواده‌های ضعیف جامعه آسیب دیدند. سعی ما در این روزها این بود که به غیر از نیازمندان شناخته شده تعدادی از دانشجویان نیازمند و حتی اتباع کشورهای دیگر که در دانشگاه آزاد اسلامی مشغول به تحصیل هستند را تحت پوشش خود قرار دهیم.

فهیمی‌نجم درخصوص مسابقات طراحی شده برای روزهای پیش رو نیز عنوان کرد: باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد تهران مرکزی همچنین در راستای سلسله برنامه‌های سالیانه خود اقدام به برگزاری 2 مسابقه ملی کرده است. این مسابقات به صورت مجازی و با عنوان‌های خانه علی(ع) با محوریت جشن‌های خانگی و در خانه ماندن دانشجویان و مسابقه دیگر با عنوان عالم بدون کرونا برگزار شده است.

وی ادامه داد: تاکنون ۸۹۰ نفر از دانشجویان در این مسابقات شرکت کرده‌اند که امید است همزمان با ولادت امام حسن مجتبی(ع) برندگان این مسابقه هدایای خود را دریافت کنند. لازم به توضیح است که بخش دانش‌آموزی این مسابقات زیر نظر موسسه حضرت خدیجه(س) نیز برگزار شد. همه جوانان و نخبگان این روزها باید سعی کنند دست به دست هم در رفع گرفتاری مردم بیش از پیش کوشش کنند و به دنبال پیدا کردن چالش‌های کشور در حوزه کرونا و کم و کاستی‌های بخش‌های مختلف باشند و برای آن راه حل بیندیشند. ماه رمضان ماه خودسازی و تفکر است و دوران قرنطینه خانگی یک زمان بسیار مناسب برای اندیشیدن و تفکر در باب موضوعات علمی و رفع چالش‌های کشور است. امید آن داریم که همه نخبگان دست در دست هم و به فرمان رهبر معظم انقلاب کنار یکدیگر ایران را دوباره آبادتر از گذشته بسازند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1067956

وب گردی

وب گردی