برقراری 12 میلیون  و 700 هزار تماس با پلیس 110 در سال 98

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: در سال گذشته 12 میلیون تماس با پلیس 110 در تهران برقرار شده است که از این میزان 5 میلیون و 500 هزار تماس عملیاتی بوده است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ صبح امروز با حضور در صحن علنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: تشکر می کنم که این فرصت در اختیار بنده قرار گفت تا گزارشی از اقدامات پلیس ارائه کنم و البته چند درخواستی هم از شما عزیزان دارم.

وی ادامه داد: در جلسه قبلی که حضور یافتم گزارشی از شش ماه عملکرد پلیس را ارائه کردم اما امروز گزارش یک سال گذشته پلیس را ارائه می کنم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: در بحث راهنمایی و رانندگی با تلاش های انجام شده شاهد کاهش 61 نفری تعداد تلفات شهری بودیم که رتبه اول کاهش تلفات را در کل کشور به دست آوردیم.

سردار رحیمی گفت: پس از سالها موفق شدیم پلیس راه تهران را در 30 کیلومتری جاده های منتهی به تهران را با 6 یا 7 پاسگاه پلیس فعال کنیم که یکی از دستاوردهای ما بود که از سالهای قبل به دنبال تشکیل آن بودیم.

وی تصریح کرد: یکی از دلایل اهمیت استقرار پلیس این بود که در 30 کیلومتری شهرها بیشترین تصادفات رخ می دهد و از سوی دیگر در روزهای آخر هفته تعداد زیادی از خودروها از شهر تهران خارج و وارد می شوند که مدیریت اینها اهمیت بالایی دارد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: در غرب و جنوب و شرق تهران روزانه حدود 2 میلیون خودرو ورود و خروج دارند که لازم بود انضباط ترافیکی بهتری را شاهد باشیم و استقرار پلیس راه ما را به این دستاورد خواهد رساند.

رحیمی ادامه داد: در برخی محورهای جنوبی نظیر محور ورامین ما در گذشته کشته های زیادی می دادیم اما به حمدالله توانستیم با یک سری ساخت و سازها و قرار دادن نیوجرسی ها و جدا کننده ها در سطح جاده در این بخش هم با کاهش تلفات روبرو شویم.

وی افزود: یکی دیگر از اقدامات ما در سال گذشته تشکیل پلیس امنیت اقتصادی بود که در کل کشور این پلیس تشکیل شد و در کنار آن در شهر تهران هم این پلیس راه اندازی شد و در ارزیابی های ما این پلیس هم رتبه برتر را در برخورد با مفاسد اقتصادی به دست آورد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: در حوزه پلیس 110 که یک انقلاب و تحول بزرگ در ارائه خدمات به مردم محسوب می شود و در تهران امروز با 120 اپراتور به مردم خدمت رسانی می کند.

رحیمی گفت: 12 میلیون و 700 هزار تماس در سال گذشته با 110 برقرار شده است یعنی هر 3 ثانیه یک بار یک تماس گرفته شده است که انواع و اقسامی دارد از جمله راهنمایی و ارشاد و غیر ضروری.

وی افزود: 5.5 میلیون از تماس‌های گرفته شده با 110 تماس‌های عملیاتی بوده است که توسط 700 واحد عملیاتی 110 در کل تهران و با حضور در سر صحنه مورد بررسی قرار گرفته شده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: میزان رضایتمندی مردم تهران از عملکرد پلیس 110 در مجموع 92 درصد بوده است و ما یک سایت خود کنترلی هم داریم تا روند کمک رسانی به مردم را در لحظه پیگیری کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1067975

وب گردی

وب گردی