مدیریت یکپارچه در شهرداری تهران وجود ندارد

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: فقدان مدیریت یکپارچه در بدنه شهرداری و عدم رسیدگی به معضلات، بیش از پیش احساس می شود.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، شهربانو امانی عضو شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز در تذکری در صحن علنی شورای شهر تهران درباره عدم رعایت مدیریت یکپارچه در مجموعه شهرداری تهران گفت: در بازدید میدانی که در ابتدای اردیبهشت ماه در خصوص اقدامات مقابله با بیماری کرونا از مجموعه پارک چیتگر و دریاچه شهدای خلیج فارس واقع در منطقه ۲۲ شهر تهران داشتم با صحنه های ناراحت کننده و تاسف باری مواجه شده‌ام که لازم است که مدیریت شهری به آن توجه ویژه داشته باشد.

وی گفت: در این بازدید با انباشت زباله ها و استشمام بوی متعفن در ضلع غربی دریاچه مواجه شدم که منظره نامناسب و شرم‌آور خلق کرده بود.

امانی افزود: محوطه ای خالی بین بوستان چیتگر و دریاچه شهدای خلیج فارس بدون مدیریت باقی مانده است و تنها با دیواره ای از فنس و توری حد فاصل این دو مجموعه گردشگری تفکیک شده است.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: بارها اعضای شورا و مدیران شهری بر موضوع اجرای مدیریت یکپارچه شهری تاکید داشته اند ولی متاسفانه این موضوع حائز اهمیت در مجموعه شهرداری تهران که مدعی اجرای مدیریت یکپارچه شهری است به هیچ وجه رعایت نشده و نشانه ای از این ادعا در بدنه شهرداری دیده نمی شود.

امانی گفت: این محل می تواند فرصت بزرگی برای انتفاع شهروندان و بهره برداری شهرداری تهران باشد که به معضل و تهدیدی بزرگ برای سلامت شهروندان به دلیل دپوی انبوه زباله تبدیل شده است و مجموعه های تحت امر از پذیرفتن مسئولیت اداره این محوطه خالی دارای ارزش گردشگری و درآمد زا، شانه خالی کرده اند.

وی تصریح کرد: از این دست فضاها که در مرز های استحفاظی مناطق و یا سازمان های شهرداری تهران قرار دارد، در سطح شهر زیاد به چشم می خورد که فقدان اعمال مدیریت یکپارچه در بدنه شهرداری و رسیدگی به معضلات، بیش از پیش احساس می شود.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1068003

وب گردی

وب گردی