انهدام باند بزرگ قاچاق مواد مخدر توسط مرزبانان/ کشف سلاح و مهمات

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی از ناکامی باند کلان قاچاق مواد مخدر و کشف بیش از 2 تن انواع موادمخدر در منطقه مرزی میرجاوه خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی ناجا در تشریح این خبر اظهار داشت: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی، مرزداران استان سیستان و بلوچستان از فعالیت باند‌ کلان قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی میرجاوه مطلع شدند.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی مرزبانان، محل‌های تردد احتمالی قاچاقچیان شناسایی و برای رصد منطقه، تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی با حساسیت ویژه‌ای مورد استفاده قرار گرفت که رادار موجود در نوار مرز، خودروهای قاچاقچیان را شناسایی کرد.

فرمانده مرزبانی ناجا تصریح کرد: مأموران با اجرای طرح مهار و مسدود کردن محورهای نفوذی، قاچاقچیان را در محاصره خود قرار داده و با استفاده از قانون به کارگیری سلاح و با رعایت اقدامات احتیاطی و تأمینی، اقدام به تیراندازی سنگین به سمت سوداگران مرگ کردند و قاچاقچیان که خود را در تنگنا می‌دیدند و توان مقابله با مرزبانان را نداشتند، با مخفی کردن محموله موادمخدر در دهانه "ملندی"، از محل متواری شدند.

سردار رضایی با بیان اینکه یک نفر از سوداگران مرگ دستگیر شد و تلاش برای دستگیری سایر قاچاقچیان در مرزها ادامه دارد،گفت: مرزبانان موفق شدند در پاک سازی محل درگیری ضمن توقیف دو دستگاه خودروی تویوتا، مقدار 2 تن و 306 کیلوگرم انواع موادمخدر شامل 2 تن و 70 کیلوگرم تریاک، 143 کیلوگرم حشیش، 60 کیلوگرم شیشه و 33 کیلوگرم سایر مواد مخدر را به همراه مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات کشف کنند.

این مقام ارشد در مرزبانی ناجا گفت: مرزهای جنوب شرق، شرق و جنوبی کشور با حضور مرزبانان غیور، برای فعالیت‌ قاچاقچیان مواد مخدر ناامن است و مأموران برای مبارزه با این پدیده شوم خانمان سوز، اجازه جولان به قاچاقچیان و باندهای کلان قاچاق مواد مخدر را در مرزهای کشور نخواهند داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1068008

وب گردی

وب گردی