پلیس: جو‌سازی نکنید، مراکز تعویض پلاک خلوت است

رئیس مرکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا گفت: بر‌خلاف جوسازی‌های موجود در شبکه‌های اجتماعی، مراکز تعویض پلاک خلوت است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، پس از ۴۰ روز، مراکز تعویض پلاک پلیس راهور به شرط رعایت پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی بازگشایی شد، اما این روز‌ها تصاویری از صف‌های طولانی تشکیل شده برای این مراکز در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود.

سرهنگ علی محمدی گفت: چندی پیش مراکز تعویض پلاک با حفظ فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی آغاز به کار کرد.

وی افزود: برای جلوگیری از تجمع مردم، فعالیت این مراکز به صورت زوج و فرد برنامه ریزی شد. همچنین از شهروندان خواستیم به جای تجمع در سالن‌های مراکز تعویض پلاک، در خودرو‌های خود منتظر بمانند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: برای جبران روز‌های تعطیل، ساعت کار این مراکز را افزایش دادیم و تا ساعت ۱۷ به مردم برای انجام امور خودرویی خود فرصت دادیم.

سرهنگ محمدی گفت: متاسفانه در روز‌های اخیر شاهد برخی جوسازی‌ها در شبکه‌های اجتماعی درباره ایجاد صف‌های طویل در مراکز تعویض پلاک هستیم. به طوری‌که عده‌ای ادعا می‌کنند پس از خوردن سحری، برای نوبت گرفتن در صف، به این مراکز مراجعه می‌کنند.

وی افزود: این مسئله در حالی است که ۹۹ درصد از مراکز ما، از ساعت ۱۱ ظهر به بعد بسیار خلوت هستند و در ساعات بعدازظهر تعداد مراجعین انگشت شمار می‌شود.

سرهنگ محمدی ادامه داد: همچنین میزان مراجعین ما نسبت به سال گذشته هفته مشابه و اسفند ماه که پرکارترین ماه مراکز است، تنها ۳.۸ درصد افزایش یافته که بسیار ناچیز است.

رییس مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا گفت: به مردم توصیه می‌کنیم برای انجام امور خودرویی خود، مدیریت زمان داشته باشند و صبح زود به مراکز تعویض پلاک مراجعه نکنند.

وی افزود: همچنین به همراه داشتن، ماسک، دستکش و خودکار الزامی است.

میزان

انتهای پیام/

کد خبر: 1068011

وب گردی

وب گردی