بهره برداری از ۲۲ پروژه در نیمه اول سال

شهردار منطقه۸، در دیدار با کارگروهای تخصصی شورایاری‌ها پروژه‌های تعریف شده در منطقه را حاصل یک اتاق فکر منسجم و علمی دانست.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مهناز استقامتی با اشاره به پروژه‌های ابنیه‌ای و کوچک مقیاس منطقه گفت: تمام پروژه‌‌ها با توجه به امکانات و شرایط و خواسته‌های شهروندان، تعریف شده‌اند. در همین راستا، ۲۲ پروژه ابنیه‌ای که همه آنها در مرحله اجرا قرار دارند، در نیمه اول سال جاری به بهره برداری می‌رسند. در کنار این پروژه‌ها، طرح‌های کوچک مقیاس با تعداد قابل توجهی که برگرفته از نیاز محله‌ها و شهروندان است نیز در دستور کار قرار دارد.
استقامتی با اشاره به کیفی‌سازی پروژه‌های در دست اقدام افزود: مدیریت شهری به دنبال کیفی‌سازی زندگی شهروندان تهرانی هستند. طبق نظر شهردار تهران، فعالیت‌های کاری اکنون بیشتر به سمت کیفی‌سازی معابر و پیاده‌روها و ارتقای سطح نما و بصری شهری رفته است که قاعدتا مقیاسی برای اندازه‌گیری ندارد و پروژه‌ها فقط با هدف جلب رضایت عموم شهروندان در دستور کار قرار دارند.



وی از رضایت‌مندی شهروندان درباره اجرای عملیات‌های آسفالت گفت و ادامه داد: اقدامات خوبی که در اجرای عملیات آسفالت در معابر و حتی کوچه‌های فرعی ناحیه۳ و در محله‌های کم برخوردار انجام گرفته، باعث جلب رضایت عمومی شهروندان شده است.

وی با اشاره به توجه بیشتر به محله‌های کم برخوردار در ناحیه۳ گفت: بیشتر مشکلات و کم برخورداری‌های شهری در ناحیه۳ قرار دارد و در این راستا تلاش کرده‌ایم که به ساکنان این ناحیه توجه بیشتری بکنیم تا فاصله‌ای که از لحاظ امکانات شهری میان ۳ ناحیه ایجاد شده را به حداقل برسانیم.

استقامتی درباره اقدامات منطقه برای جلوگیری از آبگرفتگی گفت: در بارندگی‌های اخیر و با توجه به اجرای عملیات‌های مستمر در مسیل‌ها و کانال‌ها، هیچ‌گونه سیلاب و آبگرفتگی نداشته‌ایم. همچنین با اقدامات عمرانی در معابری که از قبل دچار آبگرفتگی می‌شدند، با توجه به اجرای عملیات‌های عمرانی، در بارش‌های اخیر هیچ‌گونه آبگرفتگی رخ نداد.



شهردار منطقه۸، کارگروه‌های شورایاری را عامل وحدت در منطقه دانست و افزود: وجود کارگروه‌های شورایاری برای آن است که یک وحدت و انسجام در منطقه ایجاد شود و خروجی آن پروژه‌هایی عملیاتی در محله‌ها باشد. تمام تلاش ما این است که با بودجه محدودی که در اختیار داریم کارهایی با کیفیت و در چارچوب قانون انجام دهیم.

وی با تشکر از اقدامات شورایاران در مقابل با ویروس کووید۱۹ ادامه داد: شورایاری‌ها اقدامات خوبی برای پاکسازی و ضدعفونی معابر انجام داده‌ و با همراهی بسیج مردمی، به خوبی مدیریت شهری منطقه را یاری کرده‌اند.

در این نشست دبیران کارگروه‌های تخصصی شورایاری محله‌های منطقه به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند و در خصوص مسائل نگهداشت شهر، عمران و شهرسازی نکاتی را بیان و بر ادامه اقدامات خود در جهت مقابله با شیوع کووید۱۹ تاکید کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1068039

وب گردی

وب گردی