«عطا» سرکرده باند مواد مخدر دستگیر شد

 رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از کشف ۱۹۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک خبر داد و گفت: در این عملیات که توسط2 پایگاه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ و یزد صورت گرفت، یک نفر از فعالان عرصه قاچاق مواد مخدر با هویت عطا دستگیر شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند گفت: با رصد و پیگرد فعالیت‌های یکی از سرکردگان کهنه کار در زمینه مواد مخدر با هویت " عطا " و زیر نظر گرفتن رفت و آمد‌های وی، اقدامات مجرمانه وی برای پلیس محرز و پیگیری‌های تکمیلی نیز دراین خصوص با توجه به پیچیدگی پرونده به عهده دو پایگاه پلیس یعنی پایگاه سوم و هشتم پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب قرار داده شد.

حسنوند ادامه داد: با ورود ماموران زبده پلیس مبارزه با مواد مخدر به پرونده و انجام تحقیقات شبانه روزی و پایش رفتاری متهم مشخص شد، وی با جاساز کردن مقادیری مواد مخدر در یک خودرو سواری پژو ۴۰۵ قصد انتقال این مواد را از طریق محور‌های مواصلاتی به تهران دارد، در نتیجه با مشخص شدن روش کاری متهم و شناسایی محور حرکتی وی با هماهنگی قضایی و همچنین هماهنگی با پلیس یزد، تیمی ترکیبی از دو پلیس پایتخت و پلیس شهرستان یزد به محور عبوری اعزام و در عوارضی این شهرستان مستقر شدند.

به گفته رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت، با تکمیل اقدامات مقدماتی شمارش معکوس برای ورود متهم به تور قانون شروع و در نهایت ساعت ۵ صبح روز نهم اردیبهشت، خودروی سوژه مورد انتظار سررسید و پلیس که در عوارضی منتظر آن بود به سرعت راه را بر وی بست و سرنشین خودرو را بازداشت کرد.

حسنوند گفت: با دستگیری متهم و پس از جستجوی خودروی وی ۱۹۴ کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد؛ عطا به همراه خودروی مذکور به مقر پلیس شهرستان یزد منتقل شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1068055

وب گردی

وب گردی