۷۰ هزار کامنت برای قلیچ! / علیپور جانشین طارمی / بازگشایی استادیوم ها

با بسته خبری اخبار فوتبال ایران با ما همراه باشید.

ایسکانیوز – ایلیا تاری وردی/ حجم اخبار فوتبال کشورمان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال ایران، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

ادعای نشریه پرتغالی؛ علیپور گزینه جانشینی طارمی در ریوآوه

شایعات فراوانی پیرامون مهدی طارمی مهاجم ریوآوه پرتغال وجود دارد و هر چند وقت نام یک تیم از پرتغال و یا سایر کشورهای اروپایی به عنوان مشتری این مهاجم ایرانی برده می‌شود. در این میان سایت زیروزیرو پرتغال، در خبری مدعی شد که در صورت خروج مهدی طارمی از ریوآوه یک مهاجم ایرانی و همبازی سابق او در باشگاه پرسپولیس، ممکن است جایگزین او شود.علی علیپور مهاجم پرسپولیس، بازیکنی است که از وی به عنوان جانشین احتمالی طارمی نام برده شده است. همچنین عملکرد علیپور در باشگاه پرسپولیس هم منتشر شده و اینکه او در 40 دیدار موفق به زدن 24 گل شده است. / فارس

مدیر شبکه تلویزیونی استقلال: این شبکه متعلق به خلیل زاده نیست

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، طی روزهای گذشته صحبت‌هایی پیرامون این موضوع که اسماعیل خلیل‌زاده شبکه تلویزیونی به نام استقلال را اجاره داده، در برخی رسانه‌ها مطرح شده، از سوی دیگر در زمان مدیریت گذشته قراردادی بین یک شبکه تلویزیونی و کارگزار رسمی باشگاه صورت گرفته که مدیرعامل این شبکه در گفت‌وگو با فارس توضیحاتی را ارائه کرده است. علی‌آبادی مدیر شبکه تلویزیونی استقلال با اشاره به این موضوع که در دوره مدیریت قبل قراردادی را با حضور آقایان فتحی، منزوی، ماجدی و خلیل‌زاده به امضاء رسانده، اظهار داشت: دغدغه‌هایمان را به اعضای هیأت مدیره گفتیم و اعلام کردیم یک شبکه تلویزیونی رسمی را افتتاح می‌کنیم که پشتوانه این باشگاه باشد. وی افزود: قرار بود باشگاه هزینه‌های جاری این شبکه مثل تولید محتوا را تقبل کند اما تا امروز این اتفاق رخ نداده و حتی ما دچار مشکلات مالی هم شدیم. وی در پاسخ به این سؤال که آیا این شبکه متعلق به رئیس هیأت مدیره استقلال است یا خیر،‌گفت: این خبر درست نیست. شبکه تلویزیونی استقلال ربطی به اسماعیل خلیل‌زاده ندارد. وی خاطرنشان کرد:‌ استقلال در این مدت همکاری لازم را با ما انجام نداد و برخی مدیران وقت کارشکنی‌هایی کردند. قرار بود بازیکنان استقلال بدون مجوز ما که در صدا و سیما هم ثبت مجوز این شبکه را دریافت کردیم، در رسانه‌های دیگر حضور پیدا نکنند. وی خاطرنشان کرد: بارها با مسؤولان استقلال و مدیریت جدید تماس گرفتم اما آنها پاسخی به ما ندادند اما شنیده‌ام قرار است مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال امروز نشستی را با ما برگزار کند تا این مشکلات حل شود.

اعتراض فدراسیون فوتبال به رای فیفا در خصوص کی روش

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، درمورد انتشار مباحث مربوط به پرونده سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال بزرگسالان (کارلوس کی‌روش) که نزد فیفا مفتوح است، به آگاهی می‌رساند: اواخر اسفند 1398 رای کمیته وضعیت فیفا در خصوص نامبرده به فدراسیون فوتبال ایران واصل شد و متعاقب آن تقاضای گراندز رای (ارائه دلایل صدور رای) از سوی فدراسیون در مهلت قانونی به فیفا ارسال شد. اکنون با توجه به دریافت گراندز رای، اعتراض فدراسیون فوتبال ایران در موعد مقرر به دادگاه حکمیت ارسال خواهد شد.

حمیداوی شهر خودرو را ۴۳ میلیارد تومان خرید

او که دومین سال حضورش در فوتبال ایران را به عنوان مالک پشت سر می‌گذارد، در این باره گفت: من باشگاه پدیده را به قیمت 43 میلیارد خریداری کرده ام که البته این فقط یک کاغذ بود که به مردم اعلام می‌کنم. منظور حمیدآوی این است که باشگاه شهرخودرو به جز یک تیم و بازیکنانش هیچ امکانات خاصی ندارد. او در این برنامه اعلام کرد که اگر دولت به دنبال خصوصی سازی است باید به مالکینی مثل او تسهیلات بدهد. حمید آوری انگیزه اش در فوتبال را عشق به فوتبال و البته برندینگ شهرخودرو اعلام کرد.

پایان کار ستاره پرویی در تراکتور

ویلیان میمبلا هافبک پرویی بود که در لیگ نوزدهم پیراهن تراکتور را پوشید و عملکرد نسبتا خوبی نیز داشت. قرارداد میمبلا با تراکتور در پایان فصل جاری فوتبال به پایان می رسد و او حاضر به تمدید قراردادش نیست. میمبلا که این روزها به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مسابقات فوتبال در تبریز به زندگی اش ادامه می دهد اعلام کرده که در تیرماه با پایان قراردادش به کشور خود برمی گردد.او در گفت و گو با سایت libero پرو در این باره گفت: «قراردادم را با تراکتور تمدید نمی کنم. منتظر این هستم تا قراردادم تمام شود و با باشگاه صحبت خواهم کرد تا بتوانم به پرو بگردم چون در اینجا( ایران) خبری از فوتبال نیست.» میمبلا درباره آینده فوتبالی اش تاکید کرد: «اصلا به فکر بازگشت به پرو نیستم. می خواهم در اروپا یا آسیا فوتبالم را ادامه دهم. اگر فرصتی برای من در اروپا و آسیا نباشد به ناچار به کشورم برمی گردم. فوتبال در ایران قبل شیوع گسترده کرونا به حالت تعلیق درآمد. اکنون بعد از گذشت یک و نیم ماه همه چیز به حالت عادی برگشته و ما می توانیم به سالن های ورزشی برویم و در خیابان ها رفت و آمد کنیم.»

رسمی: استادیوم ها این هفته بازگشایی می شوند

در نشستی که ستاد ملی مبارزه با کرونا امروز داشتند، رئیس جمهور موضع دولت درباره آغاز به کار اماکن ورزشی را اعلام کرد که طبق آن اماکن ورزشی بدون تجمع می‌توانند از این هفته بازگشایی شوند. این در حالی است که البته حسن روحانی تاکید کرد که نباید در استادیوم ها تجمع انجام شود و در واقع مسابقات و تمرینات بدون تماشاگر خواهند بود. رئیس جمهور حسن روحانی در این باره گفت: برخی از صنوفی که ممنوع بودند حتی در بخش های قرمز نیز بازگشایی می‌شوند؛ مثل آرایشگاه ها، برخی از ورزشگاه ها و مراکز کشوری البته در حدی که تجمع نباشد. وزارت کشور و بهداشت درمان این را اعلام می‌کند. بازگشایی ما خیلی با آرامش و پلکانی خواهد بود اما در عین حال از یاد هم نمیبریم کرونا همچنان هست و ممکن است یک روزی با اوج هم روبرو شود. برای آن اوج باید از امروز فکر کنیم، هم از لحاظ تجهیزات و امکان و هم کالای اساسی؛ این دو اگر در کشور آماده باشد مردم نگرانی ندارند. با این صحبت ها باید دید بخش ورزشی ستاد کرونا چه تصمیمی درباره آغاز تمرینات تیم های حرفه ای فوتبال خواهند گرفت و به طبع آن سازمان لیگ چه تصمیمی را درباره آغاز لیگ خواهد گرفت. / ورزش ۳

قلیچ: ۷۰ هزار کامنت فحش برایم گذاشتند

وحید قلیچ یکی از بازیکنان قدیمی است که در روزهای دور از فوتبال تبدیل به یکی از فعالترین چهره های اینستاگرامی شده است.او با پست ها و یدئوهای بعضا انتقادآمیزش نسبت به فوتبالی ها مورد توجه قرار می گیرد هرچند آخرین بار او با امیرتتلو به خاطر توهین او به علی کریمی دچار چالش شد هرچند قلیچ در آخرین ویدئویی که پست کرده از کریمی هم ابراز دلخوری می کند.او در یکی از طولانی ترین ویدئوهای این چند وقت اخیرش مثل همیشه با این جملات شروع می کند:" سلام به همه اونایی که عاشقانه دوستشون دارم و خداوکیلی دارم، جز شماها من کسی را ندارم. نه پول دارم، نه مغازه دارم، نه حساب بانکی و نه خانه...فقط شماها را دارم و اگر با شما صحبت نکنم می ترکم. او گفت:" آقا ادب آداب دارد و کسی که ادب را رعایت کند آدم است." او که از اتفاقاتی که از سوی هواداران تتلو در صفحه اینستاگرامش افتاده ناراحت است گفت:" من جواب این فحش ها را نداده و نمی دهم. خودتان را خسته نکنید من جواب فحش ها را نمی دهم چون با ادب هستم و یاد گرفتم ادب داشته باشم."او گفت:" زمانی که به پرسپولیس رفتم علی پروین به من گفت آقای وحیدخان پرسپولیس را مفت به دست آوردی و مفت از دست نده و من دوازده سال در این تیم بودم چون با ادب بودم. چون به بزرگترم احترام می گذاشتم. من کاری ندارم تتلو خواننده زیرزمینی است یا روزمینی اما یک حرف خوب زد و گفت این قبری که بالا سرش زار می زنی مرده توی آن نیست. درست می گوید. هفتاد هزار نفرت به من در اینستاگرام فحش دادند اما کسی که باید تشکر می کرد یک کلام نگفت. اشکالی ندارد من جز خدای بزرگ و آسمان بیکران هیچ چیز و کسی را ندارم. دوستدار همه شما وحید قلیچ."

سعادتمند و تامین ۴ میلیارد منابع مالی

احمد سعادتمند بعد از حدود یک ماه و نیم حضور در استقلال رفته رفته بر شرایط باشگاه مسلط می شود و تلاش می کند منابع ملی لازم را برای رفع مشکلات تیم تامین کند. سعادتمند در اولین گام موثر خود توانسته از یک شرکت 4 میلیارد تومان پول بگیرد و دقیقا از همین منابع هم توانسته بخشی از قراداد بازیکنان استقلال را پرداخت کند. البته مشخص نیست نحوه بازپرداخت این پول به چه شکلی است ولی آنچه مسلم است سعادتمند در تلاش است با تامین منابع مالی لازم بتواند باشگاه را به بهترین شکل اداره کند.

کد خبر: 1068056

وب گردی

وب گردی