بازدید رئیس سازمان غذا و دارو از داروخانه‌های تهران

رئیس سازمان غذا و دارو از تعدادی داروخانه در سطح شهر تهران بازدید کرد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محمد رضا شانه ساز، معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو به همراه تعدادی از خبرنگاران از داروخانه بیمارستان جم، داروخانه سیزده آبان و چند داروخانه خصوصی بازدید و ضمن قدردانی از داروسازان شاغل در این داروخانه ها، در جریان مشکلات این داروخانه ها قرار گرفت.

وی در این بازدیدها، ابتدا در جمع مدیران بیمارستان جم حاضر شد و در جریان مشکلات دارویی و درمانی این بیمارستان قرار گرفت.
رئیس سازمان غذا و دارو در این جلسه گفت: تمامی بیمارستان‌ها، نیروهای مسلح، بسیجیان و کادر درمانی و داروخانه ها در نخستین روزهای شیوع کرونا به صورت جهادی فعالیت کردند و این فعالیت ها باید دیده شود.

شانه ساز ادامه داد: از سال های بعد از انقلاب امید به زندگی از 50 سال به 75 سال افزایش یافته؛ در صورتی که نسبت به کشورهای دیگر هزینه بیشتری شده است که عامل این موفقیت تعهد و توانمندی نیروی انسانی ما بوده است.

رئیس سازمان غذا و دارو گفت: هزینه سلامت در کشور ما بسیار ارزان تر از کشور‌های دیگر است و امیدواریم این موفقیت‌های درمانی و دارویی در جامعه دیده شود که قطعا بهترین بیننده خداوند است.

در این جلسه یکی از فعالین تولید ماسک نیز ضمن قدردانی از رئیس سازمان غذا و دارو، گفت: رئیس سازمان غذا و دارو بهترین همکاری را با ما داشتند و در روزهای تعطیل در محل کار حاضر بودند و نگران سلامتی مردم بودند.

وی گفت: ما از ابتدای شیوع کرونا تولیدی مانتو را قطع کردیم و تمامی خطوط خود را با مجوز های وزارت بهداشت به تولید ماسک اختصاص دادیم و هزینه‌ای زیادی برای این کار انجام شد.
در ادامه، شانه ساز از داروخانه بیمارستان جم بازدید و در جریان این بازدید از داروسازان حاضر در این داروخانه و پرسنل این داروخانه تشکر کردند. همچنین وی از داروخانه دکتر الهی و داروخانه دکتر مظلومی هم بازدید به عمل آمد.

رئیس سازمان غذا و دارو در داروخانه دکتر الهی گفت: داروخانه ها با فعالیت‌های جهادگونه خود در ایام نوروز و ایام تعطیل به فعالیت‌های خود ادامه دادند و در خدمت مردم بودند ولی متاسفانه فعالیت‌های داروسازان دیده نشد.

در ادامه این بازدیدها شانه ساز از قسمت‌های مختلف داروخانه سیزده آبان بازدید و ضمن قدردانی از پرسنل این داروخانه، گفت: داروخانه سیزده آبان با حجم بسیار زیادی از مراجعه کنندگان مواجه است که تمامی نیاز‌های مراجعه کنندگان را به خوبی برطرف کرده است.
روئینی، رئیس داروخانه سیزده آبان هم در این بازدید به گفت: وضعیت دارویی این داروخانه بسیار خوب است و ما همیشه در تلاش هستیم تا مردم هیچگونه مشکلی در تامین دارو از این داروخانه نداشته باشند.

وی گفت: برای نخستین بار بدهی این داروخانه به شرکت‌های تجهیزات پزشکی به صفر رسیده است.

لازم به ذکر است در این بازدیدها که روز گذشته صورت گرفت، سید حمید خویی، رئیس انجمن داروسازان تهران، دری، دبیر انجمن داروسازان تهران، صبور، نایب رئیس انجمن داروسازان تهران، فاطمه فتحی، معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ایران، رئیس بسیج اصناف کشور و چمن تاج، مدیر روابط عمومی سازمان غذا و دارو به همراه خبرنگاران ، رئیس سازمان غذا و دارو را همراهی کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1068106

وب گردی

وب گردی