پایان راه گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس

سامسونگ دو مدل از سری گلکسی را در لیست مدل هایی که در آینده نزدیک به‌روزرسانی امنیتی دریافت نخواهند کرد، قرار داده است.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، سامسونگ که در روزهای اخیر مشغول کار بر روی مدل گلکسی S20 است ، شروع به بیرون کشیدن برخی از دستگاه های قدیمی به پس زمینه کرده است. تصمیمی که برای به روزرسانی امنیتی سامسونگ Galaxy S8 Plus اتخاذ شده نشان می دهد که این شرکت مستقر درکره جنوبی روی آینده متمرکز شده است.

دوره جدید برای به‌روزرسانی امنیتی سامسونگ Galaxy s

Galaxy S8 که در تاریخ 21 آوریل 2017 عرضه شد ممکن است در آینده نزدیک به سرنوشتی مشابه Galaxy S7 دچار شود. این غول فناوری با قطع پشتیبانی از Galaxy S7 در 7 آوریل 2020 ، روند به‌روزرسانی های جدید برای Galaxy S8 را نیز کاهش داده است.

این مدل 3 ساله اکنون به‌روزرسانی های امنیتی کمتری دریافت می کند. Galaxy S8 که قبلاً هر ماه به‌‌روزرسانی های امنیتی دریافت می کرد ، طبق تصمیم جدیدی که سامسونگ گرفته این مزیت را از دست داده است.

متأسفانه Galaxy S8 در لیست تلفن هایی که قرار است یک به روز‌رسانی امنیتی سه ماهه دریافت کنند ، تنها نیست. این برنامه همچنین برای کاربران Galaxy S8 Plus نیز در نظر گرفته شده است. سطح امنیتی این مدل ها با گذشت زمان کاهش می یابد.

تمامی مدل های رده بالای سامسونگ به مدت دو سال به‌روزرسانی های امنیتی اندروید را دریافت می کنند. علاوه بر این ، خانواده گلکسی به مدت 1460 روز توسط به روزرسانی های امنیتی محافظت می شود.

این دو مدل تحت قانون "سه ماهه" بروزرسانی می شوند مگر اینکه مشکل اساسی وجود داشته باشد. اینگونه به نظر میرسد که مدل های سامسونگ که در این دسته قرار می گیرند ، به لیست تلفن هایی منتقل می شوند که پس از مدتی به روزرسانی دریافت نخواهند کرد.

به دلیل اتخاذ چنین تصمیمی از طرف سامسونگ کاربرانی که به امنیت گوشی خود اهمیت می‌دهند باید به فکر تعویض گوشی هوشمند خود باشند.

به نظر شما ، مدل بعدی سامسونگ که در لیست این برنامه قرار می‌‌گیرد کدام است و چرا؟

انتهای پیام/

کد خبر: 1068142

وب گردی

وب گردی