تهیه وآماده سازی 50 هزار بسته افطاری در رزمایش همدلی دانشگاه آزاد مشهد

دانشجویان عضو تشکل‌ها و کانون های فرهنگی سیاسی و هیئات مذهبی دانشجویی دانشگاه‌آزاد اسلامی مشهد برای تهیه و آماده‌سازی 50 هزار بسته اقلام غذایی در نظر گرفته شده برای وعده افطار روزه‌داران مشهدی، مشارکت افتخاری داشتند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از مشهد، درراستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص تحقق رزمایش خدمت‌رسانی مؤمنانه به مردم، دانشجویان دختر و پسر تشکل‌ها و کانون های فرهنگی سیاسی و هیئت های مذهبی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد دررزمایش مواسات وهمدلی و کرامت رضوی، 50 هزار بسته اقلام غذایی برای وعده افطاری را بسته بندی و آماده توزیع کردند.

این بسته‎ها که شامل اقلامی چون شیر، خرما، پنیر، حلوا ارده، نشاسته و چای است در سوله ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد بسته بندی شده و به همت آستان قدس رضوی آماده توزیع به نیازمندان و قشر آسیب پذیر است.

گفتنی است؛ پیش از این نیز رئیس، هیات رئیسه و جمعی از اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با مشارکت دراین امر مومنانه و خدا پسندانه یک تا سه روز از حقوق ماهیانه خود را در سه ماه متوالی به مرکز پویش مواسات و همدلی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد اختصاص دادند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1068150

وب گردی

وب گردی