مهلت ثبت میهمانی و انتقالی دانشجویان علوم پزشکی آغاز شد

سامانه انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور برای نیمسال اول ۱۴۰۰-۱۳۹۹ از امروز ۱۵ اردیبهشت ماه فعال شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دانشجویان متقاضی انتقال و یا میهمانی در دانشگاه‌های علوم پزشکی می توانند برای نیمسال اول ۱۴۰۰-۱۳۹۹ از ۱۵ اردیبهشت تا ۱۵ خرداد تقاضاهای انتقال و میهمانی خود را ثبت کنند.

بر اساس جدول زمانبندی سامانه انتقال و میهمانی دانشجویان، متقاضیان از ۱۵ اردیبهشت تا ۱۵ خرداد فرصت دارند علاوه بر ثبت نام در دانشگاه‌های مبدا به بارگذاری مدارک لازم اقدام کنند.

بررسی مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه مبدا و ویرایش توسط دانشجو در بازه زمانی ۱۶ خرداد تا ۲۶ خردادماه صورت می گیرد.

دانشگاه مبداء در روزهای ۲۷ خرداد تا ۲۷ تیرماه ۹۹ به تقاضای دانشجویان رسیدگی کرده و نتیجه را اعلام می کند.

در صورت موافقت دانشگاه مبداء، بررسی مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه مقصد در بازه زمانی ۲۸ تیرماه تا ۷ مرداد صورت می گیرد و دانشجو موظف به ویرایش است.

فرصت ویرایش دانشجویان در ۸ مرداد تا ۷ شهریور به پایان می رسد و رسیدگی و اعلام نتیجه توسط دانشگاه مقصد در این زمان انجام می گیرد.

با توجه به ممنوعیت انتقال دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی، تصمیم گیری در خصوص انتقال این دسته از دانشجویان طبق روال سنوات گذشته در کمیسیون موارد خاص انتقال دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی (Ph.D) در مرداد یا شهریورماه ۹۹ انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1068158

وب گردی

وب گردی