چاره  مشکلات مادران شاغل در زمان تعطیلی مهدها چیست؟

مدیرکل دفتر امور کودکان ونوجوانان سازمان بهزیستی کشور با اشاره به مشکلات والدین با تعطیلی مهدهای کودک گفت: اکنون بهترین چاره برای رفع این مشکلات، تمدید دورکاری مادران دارای فرزندان زیر سن دبستان و بازگشایی گام به گام مهدهای کودک است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سعید بابایی با یادآوری اینکه مهدهای کودک از روز چهارشنبه گذشته مجوز ثبت نام داشته اند، افزود: زمان بازگشایی مهدهای کودک منوط به مجوز ستاد ملی کرونا برای بازگشایی خواهد بود.

وی تصریح کرد: طبیعی است که زمان بازگشایی مهدها برای آموزش کودکان ۶ ساله برای سال تحصیلی آینده و از مهرماه خواهد بود و برای کارکرد نگهداری از کودکان نیز منتظر مجوز از ستاد هستند.

مدیرکل دفتر امور کودکان ونوجوانان سازمان بهزیستی کشور درباره فعالیت غیر مجاز برخی مراکز برای مراقبت از کودک گفت: این مساله مربوط به ستاد اماکن و افرادی است که مجوز بی حساب می دهند.

بابایی در مورد اینکه آیا این امکان وجود دارد که بهزیستی به والدین، مراقب کودک معرفی کند، گفت: این امکان وجود ندارد و از سوی دیگر به سبب مشکلات پیش رو، اقبال و علاقه کمی بین مربیان و کمک مربیان مهدها برای حضور در خانه ها وجود دارد.

ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1068166

وب گردی

وب گردی