بازگشت کابوس به آنفیلد / لیورپول هنوز خواهان ورنر / منچستر یونایتد به دنبال هافبک یووه

با بسته خبری اخبار فوتبال جهان با ما همراه باشید.

ایسکانیوز – ایلیا تاری وردی/ حجم اخبار فوتبال خارجی بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال خارجی، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

منچستر یونایتد در اندیشه جذب هافبک فرانسوی یووه

به نظر می رسد که هافبک فرانسوی منچستریونایتد یعنی پل پوگبا به آخرین روزهای خود در این تیم انگلیسی نزدیک شده و گفته می‌شود که این بازیکن در پایان فصل اولدترافورد را به مقصد یکی از تیم‌های رئال مادرید یا یوونتوس ترک خواهد کرد. به طور قطع باشگاه منچستر یونایتد در صورت جدایی پوگبا به دنبال جذب جانشینی برای این هافبک فرانسوی خواهد بود. همچنین به نظر می رسد که آدریان رابیو، یکی از اصلی ترین گزینه سران یونایتد به حساب می‌آید. توتو مرکاتو مدعی شده که باشگاه منچستر یونایتد به محض شروع نقل و انتقالات پیشنهاد خود را برای جذب راببو ارائه خواهد داد. هافبک فرانسوی بعد از عدم تمدید قرارداد با پاری سن ژرمن و یک فصل کامل نیمکت نشینی نهایتاً در تابستان گذشته از این تیم جدا شد و به یوونتوس پیوست اما نتوانست در این تیم ایتالیایی نیز انتظارات را برآورده کند؛ موضوعی که می تواند باعث شود این بازیکن در فاصله سه سال مانده به پایان قراردادش تورین را ترک کند.

تن هاگ و خبر خوب برای بارسا و چلسی درباره اونانا

بحث تمدید قرارداد دروازه‌بان آلمانی بارسلونا یعنی مارک آندره تراشتگن با این تیم کمی پیچیده شده و همین موضوع شایعاتی را در رابطه با تلاش بارسا برای جذب یک جانشین احتمالی برای او به وجود آورده است. از طرف دیگر چلسی نیز از جمله تیم هایی است که در خط دروازه خود احساس ضعف می کنند چرا که به نظر می رسد فرانک لمپارد هیچ اعتقادی به دروازه بان اسپانیایی تیمش یعنی کپا آریسابلاگا نداشته باشد؛ موضوعی که باعث شده این تیم لندنی نیز به دنبال جذب یک دروازه‌بان خوب در نقل و انتقالات زمستانی باشد.همچنین طی روزهای اخیر گفته شد که هر دو باشگاه چلسی و بارسلونا به دنبال جذب دروازه‌بان کامرونی و ۲۴ ساله آژاکس یعنی آندره اونانا هستند؛ اتفاقی که حالا با واکنش سرمربی تیم هلندی یعنی اریک تن هاگ روبرو شده است. او در این باره گفت: " آندره بازیکن بسیار مهمی برای ماست و قطعاً دوست نداریم او را از دست بدهیم. با این حال برنامه توسعه باشگاه می‌تواند باعث فروش او شود. باشگاه می‌تواند با قیمت مناسب آونانا را به فروش برساند."

رد شایعات قرنطینه احتمالی هافبک بارسلونا

فرانکی دی یونگ، یکی از بازیکنانی که در تابستان راهی نوکمپ شد، حالا در شهر بارسلونا به سر می‌برد. هافبک هلندی به همراه همسر خود اخیراً شهر بارسلونا رسیده است چرا که او یکی از معدود بازیکنانی بود که بعد از اعلام قرنطینه در اسپانیا این کشور را ترک کرده و راهی هلند شد. در حالی که دی یونگ نیز مانند سایر بازیکنان بارسلونا در این مدت تمرینات خانگی خود را برای حفظ آمادگی پشت سر گذاشته، حالا دوباره به بارسلونا برگشته تا مرحله دوم قرنطینه را در آنجا سپری کند. در حالی که طی روزهای گذشته شایعاتی در رابطه با احتمال قرنطینه شدن دی یونگ و همسرش بعد از ورود به بارسلونا مطرح شده بود اما به نظر می رسد که چنین چیزی صحت ندارد و او نیز مانند سایر بازیکنان بارسا باید یک سری پروتکل های بهداشتی که توسط لالیگا مشخص شده را پشت سر بگذارد. بازیکنان باید در چهار مرحله این پروتکل ها را پشت سر بگذارند تا در صورت تایید نهایی احتمالاً بازی ها دوباره از سر گرفته شود. حتی بدون حضور تماشاگران.

رسمی؛ کابوس هوادارن لیورپول به آنفیلد بر می گردد

در نقل و انتقالات تابستانی بود که لوریس کاریوس به شکل قرضی از لیورپول جدا شد و با عقد قراردادی دو ساله به سوپر لیگ ترکیه و باشگاه بشیکتاش پیوست تا شاید بتواند روزهای تلخ گذشته را به فراموشی بسپارد و بعد از اتمام قراردادش با انگیزه‌ای مضاعف به آنفیلد بازگردد. اوضاع برای دروازه‌بان آلمانی در بشیکتاش نیز به خوبی پیش نرفت و او چند اشتباه عجیب و غریب نیز در لباس این تیم ترکیه ای انجام داد. درست مثل همان اشتباهاتی که در لیورپول مرتکب شده بود که اوج آن فینال لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۱۹-۲۰۱۸ باز می گشت؛ جایی که او با دو اشتباه مرگبار منجر به شکست لیورپول مقابل رئال مادرید شد تا این تیم از کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا باز بماند. عملکرد ناامید کننده کاریوس در ترکیب بشیکتاش باعث شد که خیلی زود راه این دروازه‌بان آلمانی و باشگاه ترکیه ای از یکدیگر جدا شود چرا که دقایقی پیش مشخص شد که او قرارداد خود را با بشیکتاش فسخ کرد و به این ترتیب باید به لیورپول بازگردد. با این حال باید منتظر ماند و دید که واکنش باشگاه لیورپول به این موضوع چه خواهد بود و آیا آن ها کاریوس را برای فصل بعد حفظ خواهد کرد یا خیر.

ماموریت غیر ممکن هالند در صورت پیوستن به رئال

ارلینگ هالند و ادواردو کاماوینگا دو ستاره مد نظر باشگاه رئال مادرید هستند اما در صورت پیوستن به لوس بلانکوس، آنها با یک چالش بزرگ به نام احتمال کم بازی کردن مواجه خواهند بود؛ دقیقاً همان دلیلی که باعث شد رئال مادرید کیلیان امباپه را جذب نکند چراکه با وجود مثلث bbc این احتمال وجود داشت که ستاره فرانسوی به یک نیمکت نشین تبدیل شود. از زمان پیوستن سرخیو راموس به رئال مادرید در سال ۲۰۰۵ بسیاری از بازیکنان جوان تلاش خود را برای تبدیل شدن به یک بازیکن اساسی در سانتیاگو برنابئو را انجام داده‌اند. چالشی که هم اکنون بازیکنانی نظیر وینیسیوس جونیور، رودریگو، رینیر، براهیم دیاز، فدریکو والورده و آندره لونین با آن روبرو هستند؛ اگرچه که به نظر می رسد هافبک اروگوئه ای یعنی فدریکو والورده تا حدود زیادی در این چالش موفق بوده است. از طرف دیگر بازیکنانی نظیر لوکا زیدان، اشراف حکیمی، تئو هرناندز و‌ یا مارتین اودگارد به دلیل کم بازی کردن مجبور شدند که حتی به شکل موقت رئال مادرید را ترک کنند. این مورد درباره برخی از بازیکنان آکادمی رئال مانند آلوارو موراتا و خسه رودریگس نیز وجود داشته است. با وجود همه اینها اما مثال های مثبتی نیز در این‌باره وجود داشته است که می‌توان به رافائل واران فرانسوی اشاره کرد. او در سن ۱۸ سالگی به رئال مادرید آمد اما در ابتدا ذخیره سرخیو راموس و په په بود اما صبر او باعث شد که حالا این بازیکن به یکی از ارکان موفقیت رئال طی سال های اخیر تبدیل شود؛ کاری که به نظر می رسد ارلینگ هالند و ادواردو کاماوینگا نیز در صورت پیوستن به رئال مادرید باید آن را انجام دهند.

مخالفت ۶ تیم لیگ برتری با برگزاری مسابقات

از اسفند گذشته و پس از اتمام هفته 29 لیگ برتر انگلیس، بازی ها به دلیل شیوع کرونا تعطیل شد. بریتانیا در قرنطینه عمومی است و از سرگیری فعالیت های ورزشی در هاله ای از ابهام قرار دارد. اراده جمعی بر ادامه لیگ برتر انگلیس است؛ در حالی که همه منتظر اعلام نظر پنجشنبه ی بوریس جانسون نخست وزیر بریتانیا در مورد ادامه قرنطینه هستند. لیورپول با تنها دو برد دیگر، قادر به کسب عنوان قهرمانی خواهد بود و در صورت چراغ سبز دولت، رضایت 14 باشگاه از 20 باشگاه لیگ برتری برای ادامه بازی ها نیاز است. طبق ادعای میرر، تا به الان شش باشگاه مخالفت خود با ادامه فصل را اعلام کرده اند. برایتون، وستهام، واتفورد، بورنموث، استون ویلا و نوریچ، باشگاه هایی هستند که در قعر جدول قرار دارند و تمایلی برای ادامه کار ندارند. آنها خواهان ابطال نتایج و نیمه تمام ماند فصل شده اند. برایتون برای مثال در رده 15 جدول است و تنها دو امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارد ولی در 9 هفته باقیمانده باید برابر تیم های مدعی چون لیورپول، سیتی، یونایتد، لستر و آرسنال به میدان برود. طبیعتا این باشگاه احتمال می دهد که در صورت ادامه فصل، امتیازات بیشتری از دست بدهد و به رده های پایین جدول سقوط کند و به همین دلیل مایل به ادامه فصل نیست.

رقیب یوردی آلبا از یوونتوس می آید؟

بارسلونا طی سالیان اخیر همواره به دنبال جذب یک جانشین مطمئن و به نوعی چالشی برای مدافع چپ خود یعنی یوردی آلبا بوده است. این تیم کاتالانی در تابستان گذشته جونیور فریپو را از بتیس جذب کرد اما این بازیکن هم نتوانسته در حد و اندازه های بلوگرانا ظاهر شود. طی روزهای اخیر شایعات زیادی در رابطه با احتمال انجام معاوضه بازیکن بین دو باشگاه بارسلونا و یوونتوس مطرح بوده است تا جایی که حتی مدیر ورزشی باشگاه ایتالیایی یعنی فابیو پاراتیچی مذاکرات بین آنها و بارسلونا را برای معاوضه میرالم پیانیچ و آرتور ملو تایید کرد. حالا و در همین رابطه موندو دیپورتیوو مدعی شده که یکی دیگر از بازیکنان یوونتوس نیز به باشگاه بارسلونا پیشنهاد شده است. بر اساس ادعای منبع کاتالانی این احتمال وجود دارد که ماتیا دی شیلیو در نقل و انتقالات آینده یوونتوس را ترک کند و راهی نوکمپ شود. این مدافع چپ ۲۷ ساله و ایتالیایی در این فصل کمتر به کار گرفته شده و به نظر می‌رسد که مائوریتزیو ساری اعتقاد چندانی به این بازیکن نداشته باشد. از طرف دیگر او می تواند یک گزینه نسبتاً مناسب برای رقابت با یوردی آلبا در سمت چپ خط دفاعی بارسا باشد.

لیورپول و اصرار ادامه دار برای جذب مهاجم آلمانی

مهاجم آلمانی لایپزیش یعنی تیمو ورنر یکی از آماده ترین بازیکنان فوتبال اروپا در فصل جاری رقابت ها بوده است. این ستاره جوان در ۲۵ بازی این فصل بوندسلیگا آمار خارق‌العاده ۲۱ گل و ۷ پاس گل را برای تیم آلمانی به ثبت رسانده است. آمار ورنر در لیگ قهرمانان اروپا نیز خیره کننده بوده چرا که او در این رقابت نیز چهار گل به ثمر رسانده و دو پاس گل نیز برای همبازیانش ارسال کرده است. طی یکی، دو فصل اخیر همواره بحث جدایی تیم ورنر از لایپزیک مطرح بوده اما حالا این موضوع به اوج خود رسیده است. گفته می‌شود که یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول یکی از بزرگترین علاقه مندان به سبک بازی ورنر به حساب می آید و قصد دارد هر طور که شده این بازیکن را برای تیمش جذب کند. از طرف دیگر تیمو ورنر نیز اخیراً در یک مصاحبه تایید کرد که علاقه او به بازی در خارج از آلمان است تا به نوعی شایعات حضورش در بایرن‌مونیخ را تکذیب کرده باشد. حالا و در همین رابطه ایندیپندنت مدعی شده که باشگاه لیورپول بازهم به تلاش خود برای جذب ورن ادامه می دهد و قصد دارد هر طور که شده این بازیکن را در نقل و انتقالات پیش رو جذب کند. این باشگاه انگلیسی همچنین معتقد است که آنها به جذب ورنر بسیار نزدیک هستند.

کد خبر: 1068213

وب گردی

وب گردی