ماه مبارک رمضان نقطه عطفی برای گذر از بحران کرونا است

شهردار منطقه 5 تهران در مراسم تجلیل از کادر درمانی بیمارستان فرهیختگان گفت: امیدوارم که ماه مبارک رمضان، نقطه عطفی برای گذر از بحران کرونا باشد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، فریدون حیدری شهردار منطقه ۵ تهران صبح امروز در مراسم تقدیر از کادر درمان بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی به پاسداشت مراقبت از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ گفت: شهرداری سعی کرد همراه با ارگان‌های دیگر مانند سپاه و بسیج، وضعیت کرونا را مدیریت کند و آثار آن را به حداقلی‌ترین حالت ممکن برساند.

وی افزود: شهرداری منطقه ۵ تهران ستاد مبارزه با کرونا را تشکیل داد که ارگان‌ها و بخش‌های مختلف زیر نظر این ستاد به بحث ضدعفونی و مبارزه با کرونا در سطح منطقه پرداختند تا بار مشکلات ناشی از این بیماری کاهش پیدا کند.

حیدری ادامه داد: بیمارستا‌ن‌های منطقه ۵ تهران از جمله نیکان و ابن‌سینا در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفت که کمک خوبی به مدیریت و کنترل این بیماری کرد.

شهردار منطقه ۵ تهران در پایان خاطرنشان کرد: شهرداری از هیچ تلاشی برای کمک به کادر درمانی دریغ نخواهد کرد و امیدوارم که ماه مبارک رمضان، نقطه عطفی برای گذر از بحران کرونا باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1068255

وب گردی

وب گردی