هزینه در آموزش‌وپرورش اتلاف سرمایه نیست

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی یازدهم گفت: نگاه به آموزش و پرورش باید به عنوان  یک سرمایه‌گذاری باشد و نگاه تلف کردن سرمایه به حوزه تعلیم و تربیت درست نیست.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، عبدالحسین روح الامینی منتخب مردم تهران در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در جلسه مجازی با فعالان بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان تهران اظهار کرد: از سال 63 که شورای عالی انقلاب فرهنگی تاسیس شد و من جزو گروه اول مشاوران دبیر انقلاب فرهنگی بودم تا الان و به عنوان مشاور در این بخش تمامی این بحث‌ها در عرصه فرهنگ علم آموزش و پرورش و سند تحول دانشگاه‌های پیام نور و آزاد اسلامی در ارتباط بودم.
وی به نقش مجلس یازدهم اشاره کرد و گفت: بدنه کارشناسی دولت به تنهایی کفایت نمی‌کند و مجلس یازدهم اولین مجلس گام دوم است.

منتخب مردم تهران در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مجلس شورای اسلامی یازدهم نه تنها باید در تولیدات بومی بلکه در همه امور جهش چشم‌گیر ایجاد کند. همچنین باید نگاه به آموزش و پرورش به عنوان یک سرمایه گذاری باشد و نگاه تلف کردن سرمایه به حوزه تعلیم و تربیت درست نیست.

روح الامینی در پایان به منزلت جایگاه معلمان در اجتماع پرداخت و خاطر نشان کرد: مجلس شورای اسلامی منزلت و جایگاه معلم، آموزش و پرورش و کار فرهنگی را باید به گونه‌ای ببیند که مورد استقبال همه باشد و برای رسیدن به این مسیر باید یک عقبه کارشناسی برای موضوعات توسط نخبگان انقلابی و دغدغه‌مند ایجاد شود. درنتیجه باید میان دانشجو معلمان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و فراکسیون آموزش رابطه مستمر و سازنده‌ای وجود داشته باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1068260

وب گردی

وب گردی