افشای جزییات قرارداد اسکوچیچ با تیم ملی ایران توسط نبی

دبیر کل فدراسیون فوتبال نحوه و مدت زمان قرارداد سرمربی تیم ملی ایران را تشریح کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، مهدی محمد نبی، دبیر کل فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با برنامه فوتبال برتر اظهار کرد: قرارداد اسکوچیچ تا پایان جام ملت‌های چین و البته به‌صورت مرحله به مرحله و بر اساس عملکرد ایشان است.

او ادامه داد: اولین مرحله‌ی قرارداد ایشان تا پایان دو مسابقه تیم ملی ایران در مرحله اول مقدماتی جام جهانی برابر هنگ‌کنگ، کامبوج، بحرین و عراق است. این مرحله که تمام شود، برای همکاری با ایشان تصمیم‌گیری خواهد شد.

دبیر کل فدراسیون فوتبال اضافه کرد: در قرارداد با اسکوچیچ عنوان شده که کارفرما(فدراسیون) در هر مرحله تصمیم‌گیری کند و با مربی به نتیجه برسد. مباحثی مثل پرداخت غرامت در قرارداد با ایشان مطرح نیست و در قرارداد آمده بر اساس بررسی و رضایت عملکرد مربی توسط کارفرما، قرارداد ادامه پیدا می‌کند.

نبی یادآور شد: با توجه به پیگیری‌های ما و گزارش‌هایی که آقای اسکوچیچ به دپارتمان تیم ملی داده، ایشان به خارج از کشور رفته و در همین فرصت کم، راجع به لژیونرها تحقیق کرده و فیلم‌های آنها را دیده است. اسکوچیچ بررسی‌های فنی خود را در این مدت انجام داده و همانطور که در قراردادمان عنوان شده، گزارش فعالیت خود در ایران و خارج از کشور را ارائه داده است.

او عنوان کرد: اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران است و وظیفه ما در فدراسیون است که به هر شکلی به ایشان کمک کنیم تا در چهار مسابقه پیش رو که برای ما حیاتی است، نتیجه بگیریم. اینطور نیست که ما بگوییم با یک مساوی و سه برد بالا می‌رویم، اینطور نیست و ما باید در چهار بازی هر ۱۲ امتیاز را بگیریم تا از مرحله اول به سلامت عبور کنیم.

دبیر کل فدراسیون فوتبال تاکید کرد: اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ما است و آقایان وحید هاشمیان و کریم باقری به همراه دو مربی خارجی، دستیاران ایشان را تشکیل می‌دهند و در کنارشان، بازیکنان تیم ملی ما خواهند بود که برای خودشان جایگاهی دارند.

نبی با بیان اینکه همه باید به اسکوچیچ و تیم ملی کمک کنیم، گفت: اینکه بخواهیم شایعه بسازیم و بگوییم فلانی جانشین اسکوچیچ می‌شود، درست نیست. اصلا ایشان هنوز کارش را شروع نکرده است.

کد خبر: 1068272

وب گردی

وب گردی