افزایش 2 برابری حقوق کادر درمانی بیمارستان‌های دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران گفت: طی ماه گذشته حقوق و مزایای کادر درمانی که در بیمارستان‌های دانشگاه آزاد مشغول خدمت بودند، تا 2 برابر افزایش یافت.

محمودرضا آقامیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره وضعیت بیمارستان‌های دانشگاه آزاد اسلامی درحوزه پذیرش بیماران کرونایی اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران از همان ابتدای شیوع کرونا در سطح استان، فعالیت‌های خود را با 8 کمیته در زمینه مبارزه با این ویروس آغاز کرد.

وی افزود: کمیته درمان، از جمله کمیته هایی بود که بیمارستان‌های وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی زیر نظر این کمیته فعالیت‌های خود را آغاز کردند؛ خوشبختانه دانشگاه آزاد توانست با به کارگیری 3 بیمارستان اقدامات خوبی در زمینه پذیرش و نگهداری بیماران مبتلا به بیماری کووید19 انجام دهد.

آقامیری ادامه داد: در حال حاضر بیمارستان فرهیختگان در وضعیت سفید قرار گرفته و پذیرش بیماران کرونایی به پایان رسیده است؛ همچنین 1 بخش از بیمارستان بوعلی درگیر است و بیمارستان امیرالمومنین(ع) نیز درحال برگشت به شرایط عادی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با اشاره به اقدامات تسهیلاتی این دانشگاه برای کادردرمانی گفت: سعی کردیم با تغییر میزان پرداخت حقوق کادردرمانی، بخشی از زحمات و مجاهدت‌های کادر درمانی را جبران کنیم به طوری که طی ماه گذشته، حقوق و مزایای کادر درمانی که در بیمارستان‌های دانشگاه مشغول خدمت بودند، تا 2 برابر افزایش یافت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این تسهیلات تا زمانی که کادر درمانی بیمارستان‌های دانشگاه آزاد درگیر ویروس کرونا باشند، ادامه خواهد داشت تا به حول و قوه الهی، بتوانیم در این زمینه سربلند باشیم و به مردم جامعه خدمت کنیم. همچنین تمامی 8 کمیته دانشگاه آزاد تهران تا شکست کرونا فعال خواهند بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1068317

وب گردی

وب گردی