مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدای جبهه سلامت برگزار شد

مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدای جبهه سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از اصفهان، مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدای جبهه سلامت به صورت ویدئوکنفرانس و به همت هیات مصباح الهدی(ع) وابسته به دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین عباسعلی حیدری مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: امروز بر خود واجب می دانیم که به عزیزانی ادای احترام کنیم که دلیرانه در راه مقابله با شیوع ویروس منحوس کرونا و حفاظت از سلامتی هموطنان خود تا پای نثار جان کوشیده و در این راه به شهادت رسیدند.

وی افزود: این گونه جلسات می تواند از سویی تداوم بخش و مقوم حرکت های جهادی و ایثارگرانه که از اساسی ترین نیازهای هر جامعه است باشد و از سوی دیگر نوعی ارزش گذاری و قدردانی از ایثارگری این عزیزان و فداکاری و صبر خانواده های ایشان است.

در ادامه، پیام نجفی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: وجود شهدای مدافع سلامت که با از خود گذشتگی، در راه سلامت هموطنان خود قدم گذاشتند و از هیچ کوششی دریغ نکردند، نشان از به ثمر رسیدن آرمان های انقلاب اسلامی در راه کمک به همنوعان دارد. اگر به تاریخ 40 ساله انقلاب نگاه کنید خواهید دید این انقلاب با رشادت ها، شهادت ها، فداکاری ها و از خود گذشتگی ها رشد کرده و شهدای مدافع سلامت نیز در راه شهدای مدافع وطن قدم گذاشتند.

نجفی بیان داشت: در دانشگاه و با آغاز شیوع ویروس کرونا سعی کردیم که ایده ها را جمع آوری و بهترین ایده ها را با کمک اتاق بازرگانی به مرحله تولید برسانیم و رونمایی از دستگاه های محفظه نوری و گازی، دستگاه های تصفیه هوا، تونل ضد عفونی و کلید لیزری آسانسور بخشی از این تولیدات است تا ضریب شیوع این ویروس را کاهش دهیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1068376

وب گردی

وب گردی