ایجاد دانشکده کاربردی متناسب با نیازهایِ روز جامعه در واحد تهران مرکزی

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی گفت: در آستانه ایجاد دانشکده‌ای بزرگ و کاربردی، متناسب با نیازهای روز نیز هستیم که جزئیات آن را در آینده نزدیک اعلام خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمد سپهری معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی صبح امروز در مراسم بزرگداشت روز معلم که در مجتمع دانشگاهی ولایت واحد تهران مرکزی برگزار شد، گفت: از سیاست های مهم دانشگاه با حضور تیم جدید مدیریتی، ارتقای سطح علمی و جایگاه فرهنگی استادان و اعضای هیئت علمی است‌.

وی افزود: آموزش مجازی، تجربه جدید و غافل گیر کننده بود؛ اما براساس آخرین آمار، توفیق ۹۰ درصدی را در این حوزه کسب کردیم و توانستیم عملکرد موفقیت آمیزی در این حوزه داشته باشیم‌.

سپهری ادامه داد: خوشبختانه واحد تهران مرکزی درحال حاضر از لحاظ آموزشی عقب ماندگی ندارد و لذا جا دارد که از استادان و اعضای هیئت علمی تشکر ویژه داشته باشم‌.

معاون آموزشی واحد تهران مرکزی تصریح کرد: در سال گذشته، 41 نفر از استادان توانستند ارتقا پیدا کنند که امروز از آن ها تقدیر خواهد شد؛ سال گذشته چندین رشته جدید تاسیس شده است که امسال پذیرش دانشجو در این رشته‌ها را خواهیم داشت. همچنین به دنبال تاسیس رشته‌های میان رشته‌ای و کاربردی تا پایان سال جاری خواهیم بود‌.

سپهری در پایان خاطرنشان کرد: ادغام دانشکده‌های کوچک با یک دیگر و تاسیس یک دانشکده واحد، از دیگر برنامه های واحد تهران مرکزی است؛ همچنین در آستانه ایجاد یک دانشکده بزرگ و کاربردی، متناسب با نیازهای روز نیز هستیم که جزئیات آن را در آینده نزدیک اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1068395

وب گردی

وب گردی