تجهیز فروشگاه‌های بزرگ کشور به محصولات ضد سرقت

محققان‌ کشور با بهره‌گیری از دانش روز دنیا محصولات ضد سرقتی را عرضه کردند که در حال حاضر بسیاری این محصولات در بسیاری از فروشگاه‌های بزرگ کشور کاربردی شده است.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، محمدصادق ثانوی مدیر عامل این شرکت دانش‌بنیان با بیان اینکه این شرکت فعالیت خود را از سال ۱۳۸۶ در زمینه تولید محصولات با کیفیت امنیتی و ضد سرقت آغاز کرد،‌گفت: تمرکز این شرکت بر طراحی و تولید سخت‌افزارهای برق و الکترونیک، لیزر و فوتونیک، میکروالکترونیک و مدارهای الکترونیکی است و توانستیم بخشی از نیازهای فروشگاه‌ها به محصولات ضد سرقت را تامین کنیم.

وی با بیان اینکه تولید این محصولات در مرز دانش جهانی قرار داد و از فناوری AM که برترین فناوری محصولات ضد سرقت فروشگاهی است بهره بردیم، اظهار کرد: گیت‌های ضد سرقت فروشگاهی سری SWG و IMG از جمله محصولات ما به شمار می‌رود که با استقبال بازار داخلی و بازارهای خاورمیانه روبرو شده است.

ثانوی با اشاره به تجاری سازی این محصولات، خاطر نشان کرد: محصولات تولیدی ما تاکنون پاسخ‌گوی نیاز بیش از ۱۰ هزار فروشگاه در کشور بوده و هر دستگاه نصب شده از سوی این شرکت در فروشگاه‌ها حداقل از خروج ۵۰۰ دلار ارز از کشور جلوگیری کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1068413

وب گردی

وب گردی