دستگیری ۲سارق مسلح طلافروشی

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری دو سارق مسلح طلافروشی در پایتخت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار حسین رحیمی گفت: عصر دیروز دو نفر در حالی که یک قبضه سلاح کمری و چاقو در دست داشتند به قصد سرقت از یک طلافروشی به مقابل این مغازه در محله رودکی مراجعه کردند که یکی از این افراد وارد طلافروشی شده و با تهدید سلاح از طلافروش خواست تا تمامی طلاها را به او تحویل دهند که این درخواست با ممانعت طلافروش روبه‌رو شده و به همین دلیل درگیری بین سارق و طلافروش شکل گرفت و فرد طلافروش نیز از ناحیه دست دچار مصدومیت سطحی شد.

وی ادامه داد:‌ همزمان فرد طلافروش آژیر مغازه را به صدا درآورده و ماموران کلانتری نواب نیز از طریق سامانه مها متوجه این سرقت شده و بلافاصله در محل حاضر شدند که در همین راستا با سرعت عمل پلیس یکی از سارقان در صحنه دستگیر و متهمی که در مقابل در مغازه ایستاده بود، متواری شد.

رحیمی با بیان اینکه متهم به مقر انتظامی منتقل شد، گفت: ساعاتی بعد همدست متواری شده متهم نیز از سوی ماموران مورد شناسایی قرار گرفته و دستگیر شد که هر دو متهم به جرم خود اعتراف کردند. همچنین مشخص شد که این افراد اسلحه ماکاروف را از یکی از شهرهای غربی کشور تهیه کرده‌اند.

به گفته فرمانده انتظامی تهران بزرگ، برای دو متهم دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شده و این افراد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1068439

وب گردی

وب گردی