مدارس خشت و گلی حذف شدند

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: با بودجه ۳۰۰ میلیارد تومانی، مدارس خشتی و گلی حذف شده که این کار بزرگی است چراکه این مدارس اغلب در مناطق صعب‌العبور و مرزی بوده اند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مهرالله رخشانی مهر با بیان اینکه مردم انتظار دارند علاوه بر تحول در محتوای یادگیری و روش‌های یاددهی و یادگیری، در فضای فیزیکی مدارس هم تحول ایجاد شود، گفت: با بودجه ۳۰۰ میلیارد تومانی، مدارس خشتی و گلی حذف شده است که این کار بزرگی بوده است چراکه این مدارس اغلب در مناطق صعب‌العبور و مرزی بوده است که حتی بردن مصالح به آن محل‌ها نیاز به هماهنگی با نیروی انتظامی و کسب مجوز یا استفاده از هلی برد بوده است.

وی ادامه داد: در پروژه‌های مدرسه‌سازی، پروژه‌هایی با ۱۰ یا ۱۵ سال وقفه وجود داشتند و خیرین و مدرسه‌سازان از ساخت آن‌ها ناامید شده بودند اما با تلاش‌های صورت گرفته هیچ پروژه بلاتکلیفی در حوزه مدرسه‌سازی در کشور نداریم.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس بابیان اینکه۳۰ درصد مدارس کشور ناایمن هستند از بهره‌برداری از ۱۴ هزار کلاس درس جدید خبر داد که با بهره‌برداری از این کلاس‌ها ۴۰۰ هزار دانش‌آموز از آن استفاده خواهند کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1068440

وب گردی

وب گردی