رسول‌پناه: در هیئت مدیره اختلاف داریم اما درگیری نه

مهدی رسول‌پناه، سرپرست باشگاه پرسپولیس تأکید کرد که اعضای هیئت مدیره این باشگاه با هم اختلاف دارند، اما درگیری نداشته‌اند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، مهدی رسول‌پناه امروز (چهارشنبه) مقابل ساختمان باشگاه پرسپولیس ضمن بیان این مطلب در جمع خبرنگاران گفت: قبل از هر چیز از آقای امان‌الله تشکر می‌کنم به خاطر زحماتی که کشیده است، ولی او اخلاق حرفه‌ای را رعایت نکرد. در مورد بحث کارگزار و اسپانسر باشگاه هم ان‌شاءالله اگر به نتیجه برسیم به اطلاع رسانه‌ها خواهیم رساند.

وی راجع به اختلاف‌نظرش با مهرداد هاشمی که حتی گفته می‌شود به درگیری هم ختم شده است، یادآور شد: تضارب آرا و اختلاف سلیقه با دیگر اعضای هیئت مدیره وجود دارد، ولی به هیچ عنوان چنین موضوعی صحت ندارد و هرگونه درگیری را به شدت تکذیب می‌کنم.

سرپرست باشگاه همچنین در واکنش به این سؤال که چه شد از فسخ قرارداد با کارگزار باشگاه منصرف شدند، خاطر نشان کرد: ما فسخ کردیم که شرایط بهتر شود. این شرکت تضمینی داده بود که به آن عمل نکرد. ما اعلام فسخ کردیم تا با شرایط بهتری روبه‌رو شویم. شرکت دیگری هم پیشنهاد داده بود که در حال بررسی آن هستیم.

رسول‌پناه در مورد بدهی هفت میلیاردی باشگاه پرسپولیس به شرکت ریحان فیلم نیز گفت: این پول برای دوران آقای عرب بوده و هفت میلیارد تومان به باشگاه پرسپولیس پرداخت شده است. این هفت میلیارد تومان دین ماست و باید پرداخت کنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در ارتباط با وضعیت بشار رسن و دودستگی بین بازیکنان این تیم خاطرنشان کرد: لازم می‌دانم از تمام بازیکنان پرسپولیس تشکر کنم. آنها صبوری و مردانگی کردند و مشکلات باشگاه را درک کردند. هیچ اختلافی بین بازیکنان وجود ندارد و اینها موارد حاشیه‌ای است که برای باشگاه ایجاد می‌کنند. اولین پرداختی که از شرکت کارگزاران داشته باشیم به حساب بازیکنان واریزی خواهیم داشت. ضمن اینکه به دنبال تمدید قرارداد بشار رسن هستیم و امروز جلسه‌ای در این زمینه برگزار کردیم.

وی در مورد اینکه بندی در قرارداد بازیکنان است که در صورت مصاحبه علیه باشگاه جریمه می‌شوند، تصریح کرد: اگر به صورت جزئی وارد شویم، چنین بندی وجود دارد، ولی تصمیم‌گیری درباره آن بر عهده هیئت مدیره است.

رسول‌پناه همچنین درباره پرونده برانکو ایوانکوویچ اظهار داشت: امروز حکم او به ما ابلاغ شد. 21 روز فرصت داریم لایحه‌ای تنظیم و دفاعیه خود را به فیفا ارسال کنیم. هیچ پرونده‌ای در فیفا، پرسپولیس را تهدید نمی‌کند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه منتظر از سرگیری مسابقات لیگ هستند، افزود: موافق برگزاری ادامه لیگ هستیم، چون به نفع پرسپولیس است. مطمئن هستیم پرسپولیس قهرمان می‌شود. نظر خود را هم به سازمان لیگ اعلام کرده‌ایم.

وی در مورد اینکه در قرارداد باشگاه پرسپولیس با شرکت آتیه داده‌پرداز بحث پرداخت مبالغ سه میلیارد تومان و 15 میلیارد تومان به صورت قرض‌الحسنه به حساب این باشگاه مطرح بوده است، تصریح کرد: 15 میلیارد تومان قرض‌الحسنه بوده است. این موضوع ایرادی بوده است که ما قبلاً به قرارداد می‌گرفتیم.

کد خبر: 1068482

وب گردی

وب گردی