بخش‌های آنکولوژی و رادیوتراپی در بیمارستان فرهیختگان افتتاح می‌شود/اضافه شدن 200 تخت تا پایان سال

رئیس بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: خش‌های آی پی دی، آنکولوژی، کت لب، فیزیوتراپی، رادیوتراپی از دیگر بخش‌هایی است که تا پایان سال جاری افتتاح خواهد شد.

حمیدرضا غلامرضایی رئیس بیمارستان فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره برنامه‌های پزشکی و درمانی این بیمارستان تا پایان سال جاری اظهار کرد: بیمارستان فرهیختگان از اسفندماه سال گذشته با دستور ریاست دانشگاه آزاد اسلامی به موضوع کرونا ورود پیدا کرد و خوشبختانه امروز بخش کرونا باتوجه به کاهش تعداد بیماران تعطیل شده و بیمارستان فعالیت عادی خود را آغاز کرده است.

وی افزود: حدود 1 سال است که تاسیس بیمارستان فرهیختگان می‌گذرد که خوشبختانه در طول این مدت، فعالیت‌های خوب پزشکی و درمانی در این بیمارستان انجام شد؛ بخش‌های دیالیز، سی‌تی‌اسکن و پایش سلامت از جمله بخش‌هایی بود که طی یک سال گذشته در بیمارستان فرهیختگان افتتاح و آغاز به کارکرد.

غلامرضایی ادامه داد:بخش‌های آی پی دی، آنکولوژی، کت لب، فیزیوتراپی، رادیوتراپی از دیگر بخش‌هایی است که تا پایان سال جاری افتتاح خواهد شد؛ با این اوصاف بیمارستان فرهیختگان این ظرفیت را دارد که به عنوان بزرگترین بیمارستان غرب تهران فعالیت داشته باشد.

رئیس بیمارستان فرهیختگان تصریح کرد: بیمارستان فرهیختگان این آمادگی را دارد که اگر طی ما‌ه‌های آتی شاهد شیوع مجدد ویروس کرونا بودیم، پذیرش و درمان این بیماران را در دستور کار قرار دهد. تجهیزات، کارکنان و ظرفیت‌های این بیمارستان آمادگی کامل را در این راستا خواهد داشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: بیمارستان فرهیختگان به عنوان بزرگترین بیمارستان دانشگاه آزاد اسلامی درحال با 320 تخت درحال فعالیت است؛ امیدواریم تا آخر امسال بتوانیم حدود 200 تخت را به ظرفیت‌های این بیمارستان اضافه کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1068486

وب گردی

وب گردی