پارسی منش:  بعد از کرونا رقابت های انتخابی  برخی سبک ها بلافاصله برگزار میشود

‍ رئیس هیات انجمن هایی ورزش های رزمی اصفهان گفت : اولین اقدام ما برگزاری رقابت های انتخابی استان خواهد بود بهتری اشراف کاملی بر رشته ای رزمی دارد

رئیس هیات انجمن های ورزش های رزمی اصفهان گفت: اولین اقدام هیات اصفهان برگزاری رقابت های انتخابی کیک بوکسینگ، پنچاک سیلات و سامبو خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، حمیدرضا پارسی منش اظهار داشت: با توجه به حضور پنچاک سیلات و سامبو در ایندورگیمز2021 قصد داریم بلافاصله بعد از بحث کرونا مسابقات انتخابی تیم های استان را در سه رشته کیک بوکسینگ ، پنچاک سیلات و سامبو برگزار کنیم تا به این ترتیب برای حضور در رقابت های قهرمانی کشور این سه رشته آماده شویم. خوشبختانه در استان با پتانسیل خوبی در این رشته روبرو هستیم و به امید خدا قصد داریم تیم های خوبی را راهی رقابت های کشوری کنیم.

وی ادامه داد: عملا در شرایط کنونی به لحاظ شرایط نمی توانیم برنامه هایمان را دنبال کنیم اما به هر صورت بلافاصله بعد از صدور مجوز فعالیت های ورزشی برنامه هایمان را همچون سال های گذشته از سر خواهیم گرفت. البته با توجه به تغییراتی که در فدراسیون داشتیم منتظر برنامه های فدراسیون نیز برای تدوین تقویم ورزشی مان در سال جاری خواهیم بود. امیدوارم هر چه زودتر این بیماری ریشه کن شود تا بتوانیم همچون گذشته به پیگیری مسابقات و استاژهای مربیگری و داوری بپردازیم.

رئیس هیات انجمن های ورزش های رزمی اصفهان اظهار داشت: البته در این مدت نیز سعی کردیم در برنامه هایی که بسیج ورزش استان داشته شرکت کردیم و تمام تلاشمان این بوده که تا آنجایی که از دستمان برمیامده در برنامه های این سازمان شرکت کنیم. خوشبختانه رزمی کاران اصفهان پا به پای دیگر اقشار در برنامه هایی همچون ضدعفونی کردن معابر و یا دیگر برنامه ها شرکت کرده اند. البته در کنار این امور فرهنگی سعی کردیم در مورد آموزش مجازی نیز فعالیت هایی داشته باشیم تا در این مدت هنرجویان و علاقه مندان از فضای آموزش دور نباشند.

پارسی منش در پایان گفت: برای تک تک مسئولین فدراسیون ورزش های رزمی

و علی الخصوص بهتری که سکان هدایت فدراسیون را در دست گرفته آرزوی موفقیت می کنم و معتقدم که با تکیه بر توانمندی های او و دیگر اساتید می توانیم شاهد پیشرفت های چشم گیری در رشته های زیر مجموعه فدارسیون باشیم. بهتری از بدنه رزمی کشور است و همین موضوع باعث شده اشراف کاملی در مورد رشته ها و سبک های زیر مجموعه فدراسیون داشته باشد.

کد خبر: 1068490

وب گردی

وب گردی