خواجوند: فیفا رسماً درخواست پرسپولیس را پذیرفت

مهدی خواجوند، مدیر امور حقوقی باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد در پرونده شکایت برانکو ایوانکوویچ از این باشگاه جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، مهدی خواجوند در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، درباره اخباری که این روزها در ارتباط با پرونده برانکو ایوانکوویچ مطرح شده است، اظهار داشت: قوانین فیفا و سیر پرونده‌ها در آن کاملاً شفاف است. بارها در این باره توضیح داده شده و این حق باشگاه پرسپولیس بود که شرح تفصیلی رأی را بخواهد.

وی در ادامه افزود: ما برای شرح تفصیلی رأی برانکو درخواست دادیم. فیفا در نامه‌ای به باشگاه مربوط به این پرونده اعلام کرده بود هزینه دادرسی از محل پولی که باشگاه نزد فیفا دارد، تسویه می‌شود. این امر به‌منزله پذیرش درخواست پرسپولیس از سوی فیفا بود و به این دلیل از نظر حقوقی و گردش کار پرونده، نگرانی نداشتیم، به این ترتیب منتظر دریافت شرح تفصیلی رأی از فیفا بودیم که پس از ابلاغ آن طبق قانون، 21 روز مهلت برای اعتراض و ارسال لایحه یا پذیرش رأی داده می‌شود. همان‌طور که رسول‌پناه نیز اعلام کرد، مشروح رأی امروز (چهارشنبه) به باشگاه رسید.

مدیر امور حقوقی باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه موضوع توسط باشگاه پیگیری می‌شود، گفت: با توضیحاتی که ارائه شد، خاطر هواداران آسوده باشد که باشگاه همه این موارد را به‌صورت دقیق و کامل پیگیری می‌کند و از ناحیه پرونده برانکو و دستیارانش، جای نگرانی نیست. طبعاً شایعاتی که مطرح می‌شود نیز صحت ندارد. مسلم است فقط نامه‌های فیفا می‌تواند برای باشگاه تکلیف ایجاد کند، نه نامه وکلا از جمله وکیل برانکو ایوانکوویچ.

خواجوند با اشاره به اتفاق مهم این پرونده خاطرنشان کرد: در حال حاضر یک اتفاق مهم دیگر هم روی داده است؛ این‌که فیفا به‌صورت رسمی پذیرفت یک‌سری هزینه‌ها و مطالبات از پرسپولیس را از محل سهم باشگاه از جام جهانی پرداخت کند. بابت این مسئله باید از تلاش‌های روابط بین‌الملل باشگاه و به‌ویژه فدراسیون فوتبال هم تشکر کنم. این اتفاق درباره هزینه‌های دادرسی روی داد. در ارتباط با چوک و گابریل فرناندو هم فرم‌هایی را ارسال کردند که تکمیل کردیم و برای فیفا فرستادیم تا امور مربوط به آن انجام شود.

کد خبر: 1068498

وب گردی

وب گردی