رحمان رضایی: یکبار برای همیشه باید تکلیف استقلال و پرسپولیس را مشخص کنند

ملی پوش سابق فوتبال کشورمان گفت: سالهاست شعار خصوصی سازی داده می‌شود و امیدوارم یک بار برای همیشه تکلیف استقلال و پرسپولیس مشخص شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از مهر، رحمان رضایی اظهار داشت: هنوز فدراسیون برای چگونه پایان دادن به رقابتهای این فصل لیگ برتر به جمع بندی نرسیده و یقیناً هر تصمیمی که در این خصوص گرفته شود، تیم‌هایی که معترض هستند تعداد شأن کم نیست.

وی افزود: البته مسابقات با هر شمایلی به پایان برسد قهرمان این فصل پرسپولیس است. اگر رقابتها ادامه پیدا کن که تیمی نمی‌تواند در ۹ هفته اختلاف امتیاز پرسپولیس را جبران کند و اگر هم نیمه کاره بماند که بر اساس جدول فعلی پرسپولیس قهرمان است. اما به اعتقاد من بهتر است تا مسابقات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به پایان برسد تا حرف و حدیثی به جا نماند.

رضایی که سرمربی تیم لیگ یکی رایکا بابل است در ادامه تصریح کرد: شخصاً به عنوان سرمربی تیمی که با این بحران مواجه شده ترجیح می‌دهم مسابقات ادامه پیدا کند.

ملی پوش سابق کشورمان در خصوص حواشی ایجاد شده برای مربی تیم ملی بیان داشت: دراگان اسکوچیچ در حالی سرمربی تیم ملی شد که واقعاً گزینه دیگری وجود نداشت. من به شخصه بعید می دانمالان فدراسیون بتواند فردی قوی‌تر از اسکوچیچ را بیاورد و برای همین نباید در این خصوص حاشیه سازی کرد. اما اگر واقعاً این امکان وجود دارد که یک مربی قوی‌تر از او استخدام شود، نباید از این کار دریغ کرد.

پیشکسوت فوتبال با اشاره به احتمال خصوصی سازی سرخابی‌ها بیان داشت: سالهاست که این حرف‌ها را می‌شنویم. این دو تیم خواه ناخواه باید خصوصی شوند و ای کاش این اتفاق هرچه سریع‌تر روی دهد. تا استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار نشوند ابهامات پیرامون آن به پایان نخواهد رسید. متولی این قضیه هم باید یک بار برای همیشه این تصمیم را بگیرد تا سرخابی‌ها از این سرگردانی و بلاتکلیفی خلاص شوند.

کد خبر: 1068510

وب گردی

وب گردی