معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها منصوب شد

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها طی حکمی معاون فرهنگی سیاسی این نهاد را منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، حجت‌الاسلام مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در حکمی حجت‌الاسلام علی تقوی را به سمت معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها منصوب کرد.

در بخش ابتدایی این حکم آمده است: رشد اندیشه ناب اسلامی و ارتقا شاخص‌های فرهنگی و اخلاقی در میان قشر‌های مختلف دانشگاهی به ویژه دانشجویان و فعالان فرهنگی سیاسی دانشگاه‌ها و نیز بهره‌گیری از استعداد‌ها و ظرفیت‌های این بخش ارزشمند جامعه برای گسترش تفکر ناب انقلابی از اهداف مهم انقلاب اسلامی به شمار می‌رود. بدیهی است نهاد نمایندگی در این راستا باید حداکثر اهتمام و تلاش خویش را به کار گیرد.

در بخش دیگری از این حکم آمده است: بیانیه گام دوم و آرمان‌های مصرح آن، نقشه راه آینده نظام اسلامی، دانشگاه‌ها و مجموعه نهاد است که با استفاده از راهبرد راهبری دفاتر باید مورد مطالبه دائمی از جریان ارزشمند دانشگاهی باشد. لذا از معاونت فرهنگی سیاسی نهاد انتظار می‌رود با رویکرد حمایت و پشتیبانی از دفاتر نهاد و با بهره مندی از نیرو‌های طراح و ایده پرداز و خلق ایده‌ها و راه کار‌های نو در راستای تحقق گفتمانی و عملیاتی سازی آرمان‌های بیانیه گام دوم، گام‌های متقن و مؤثری برداشته شود.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: از این رو ضمن گرامیداشت یاد همکار فقیدمان مرحوم حجت الاسلام صالحی «طاب ثراه»، جنابعالی را که به فضل علمی و اخلاقی، حسن تعامل و کار مجاهدانه شناخته می‌شوید به عنوان مـعاون فرهنگی سیاسی منصوب می‌کنیم. امید است با استعانت از خداوند متعال و استفاده از روش‌های نوین، فضای مجازی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های درون و برون سازمانی و اهتمام ویژه به دیدگاه‌های دفاتر نهاد و ارتباط قوی با تشکل‌های انقلابی دانشجویی، در این مسیر ارزشمند همواره موفق و موید باشید.

گفتنی است، آیین معارفه حجت‌الاسلام علی تقوی به سمت معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها ضمن گرامیداشت یاد مرحوم حجت‌الاسلام محمدمهدی صالحی برگزار شد. همچنین حجت‌الاسلام علی تقوی پیش از این مسئولیت معاونت منابع انسانی و حوزه ریاست نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها را بر عهده داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1068515

وب گردی

وب گردی