خطر کرونا برای فوتبالیست‌ها؟ بیش از اندازه اغراق می‌کنند!

پزشک باشگاه لاتزیو با اظهارنظری عجیب نشان داد که بی‌منطقی مدیران این باشگاه به کادر پزشکی آن هم سرایت کرده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، ایوو پولچینی رئیس کادر پزشکی باشگاه لاتزیو می‌‌گوید در هشدارها و ابراز نگرانی‌ها درباره خطرات ویروس کرونا برای اهالی فوتبال در صورت از سرگیری رقابت‌های سری A بیش از اندازه غلو صورت گرفته است.

همزمان با آغاز فاز دوم مبارزه با کرونا در ایتالیا، از سختگیری‌ها و محدودیت‌ها برای تمرین کردن ورزشکاران این کشور هم کاسته و به آنها مجوز داده شده که به صورت انفرادی در زمین‌‌های تمرینی تیم‌های‌شان تمرین کنند. با این حال هنوز پروتکل‌های لازم برای صدور مجوز تمرینات گروهی یا ازسرگیری بازی‌ها صادر نشده است.

پولچینی اما به کلی مخالف این میزان سختگیری‌ برای صدور مجوز آغاز مجدد بازی‌های سری A‌ است. او به شبکه اسپورت مدیاست ایتالیا گفت: من کاملاً موافق از سرگرفته شدن فصل هستم به خصوص بعد از آنکه بازیکنان تیم را معاینه کردم. من می‌بینم که آنها چقدر حرفه‌ای هستند و برای بازگشت به زمین بازی اشتیاق دارند. کاملاً محتمل است که در چند هفته آینده برخی تیم‌ها در قرنطینه نگه داشته شوند اما این موضوع در مورد همه تیم‌ها صدق نمی‌کند.

پزشک باشگاه لاتزیو در حالی مدعی است که درباره خطرات شیوع کرونا میان فوتبالیست‌ها اغراق شده است که روز گذشته (چهارشنبه) اعلام شد یکی از بازیکنان تیم فوتبال تورینو به کرونا مبتلا شده است. با این حال او معتقد است خطرات زیادی بازیکنان را تهدید نمی‌کند.

پولچینی افزود: در مورد این مسئله کاملاً اغراق شده است. اگر یک تیم از بازیکنانش تست بگیرد، مقررات را رعایت کند در محیطی پاک باشد، چرا باید حتی از احتمال ابتلای بازیکنان به کرونا حرف بزنیم؟ چرا باید افرادی که کاملا سالم هستند را بیمار تصور کنیم؟

کد خبر: 1068546

وب گردی

وب گردی