فراخوان نخستین جشنواره ادبی «ما ام اس داریم» منتشر شد

دوماهنامه انجمن ام‌اس ایران و انتشارات هزاره ققنوس جشنواره ادبی «ما ام‌اس داریم» را با هدف ارتقاء اعتماد به نفس بیماران، بالا بردن آگاهی عمومی نسبت به بیماری ام‌اس و معرفی مشکلات بیماری به پزشکان و سیاستگذاران برگزار می‌کند.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، به نقل از دبیرخانه جشنواره ادبی «ما ام‌اس داریم» بیماران، بستگان، آشنایان و تمامی افرادی که تجربه مستقیم و غیرمستقیم از مواجه با این بیماری دارند می‌توانند با ارسال اثر به دبیرخانه در قالب‌های نثر ادبی، یادداشت روزانه و داستان کوتاه کوتاه در این مسابقه شرکت کنند.

اثر ارسالی نباید در جشنواره‌های دیگر حائز رتبه شده باشد و تعداد آثار ارسالی از یک نویسنده برای شرکت در جشنواره حداکثر سه عدد و هر اثر به تعداد هزار کلمه می‌تواند باشد و هم‌چنین متن‌ها باید با رسم‌الخط فرهنگستان زبان و ادب فارسی نوشته شوند.

علاقه‌مندان می‌توانند متن‌ها، مشخصات کامل نویسنده و شماره تماس را به نشانی اینترنتی انتشارات هزاره ققنوس nashr_1000@yahoo.com ارسال کرده یا به دایرکت انتشارات در اینستاگرام با شناسه Hezarehpub@ پیام دهند.

مهلت ارسال آثار از تاریخ ۲۰ اردیبهشت تا اول خرداد ماه است و برگزیدگان در مراسم روز جهانی ام‌اس معرفی خواهند شد و آثار برتر در قالب یک کتاب دو زبانه فارسی و انگلیسی به چاپ خواهد رسید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1068586

وب گردی

وب گردی