کشف سنسور تشخیص مشکلات قلبی بیماران کرونایی

دانشمندان در یک شرکت پزشکی نوعی سنسور ایجاد کردند که با چسبیدن به بدن شخص بیمار وضعیت سلامتی قلب او و تاثیر داروهای قلبی بر بدن وی را بررسی می‌کند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، دانشمندان وسیله ای را اختراع کردند که با چسبیدن به بدن نشان می‌دهد که آیا هیدروکسی کلروکین به قلب آسیب می‌زند یا خیر؟

VitalConnect به تازگی مجوز استفاده اضطراری از دستگاه های وصل شونده به بدن را توسط سازمان غذا و دارو دریافت کرده است که برای نظارت بر مشکلات قلبی ناشی از کووید-19 یا درمان های آن مانند هیدروکسی کلروکین استفاده می‌شود. همچنین از این روش برای رصد دقیق بیماران قلبی که در طی هفته اول بهبودی در منزل باید تحت نظر قرار گیرند نیز استفاده می شود.

VitalConnect's VitalPatch یکی از نمونه های تجهیزات بیمارستانی است. پیتر ون هور مدیرعامل VitalConnect اعلام کرد که ما اساساً ICU را از منظر نظارت به اندازه یک سکه کوچک کرده ایم. این وسیله توانایی نظارت بر ECG، دمای بدن، سرعت تنفس، فعالیت و وضعیت بدن را دارد.

پلت فرم VitalPatch همچنین می تواند داده ها را از سنسورهای اکسیژن خون، مقیاس های وزن و مانیتور فشار خون از طریق بلوتوث برای داشتن تصویر کامل از سلامت در اختیار گیرد.

سؤال این است که آیا سنسورهایی مانند VitalPatch یا سنسور تنفسی جدید که در دانشگاه نورت‌وسترن ایجاد شده می تواند در کنترل بیماری و معاینه سالانه کمک کند یا خیر؟

پیتر ون هور، مدیر عامل VitalConnect، اعلام کرد که این شرکت در حال آزمایش روی موارد بیشتر حسگرهای پزشکی پوشیدنی برای کمک به بیماران است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1068656

وب گردی

وب گردی