بیان ساده پایان‌نامه‌های دانشجویی در فیلم ۳ دقیقه‌ای/حمایت ویژه تجاری‌سازی از برترین‌ها

با برگزاری جشنواره و مسابقه‌ای ملی با نام "پاناسه" دانشجویان در ۳ دقیقه به زبان ساده و به دور از حوزه‌های تخصصی درباره دستاوردهای پایان‌نامه‌های خود توضیح می‌دهند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، نخستین دوره از مسابقات ملی پایان‌نامه‌های سه دقیقه‌ای با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به منظور آگاهی جامعه از دستاوردهای پایان‌نامه‌های دانشجویی برگزار می‌شود. با برگزاری این رویداد موضوعات پژوهشی در پایان‌نامه‌ها رصد می‌شود و می‌توان آنها را به سوی تجاری‌سازی و رفع نیازهای جامعه سوق داد و از نوآوری و خلاقیت نیروی جوان و تازه نفس کشور در این زمینه بهره برد.

در این رویداد شرکت‌کنندگان در قالب فیلم ۳ دقیقه‌ای، به دور از پیچیدگی‌های تخصصی، پایان‌نامه خود را توضیح می‌دهند و در نهایت از ۵ پایان‌نامه برتر حاضر در این رویداد برای تجاری‌سازی حمایت‌های ویژه می‌شود.

علاقه‌مندان برای حضور در این رویداد می‌توانند فیلم‌های خود را در سامانه جشنواره به آدرس http://panase.ir بارگذاری کنند و در مرحله مجازی ۱۵۰ نفر انتخاب می‌شوند و به مرحله منطقه‌ای راه می‌یابند، در این مرحله نیز ۳۰ نفر برگزیده به مرحله کشوری می‌روند و در نهایت ۵ نفر برگزیده می‌شوند.

تا کنون بیش از ۱۵۰ پایان‌نامه و طرح پژوهشی به جشنواره ارسال شده است و دانشجویان و فارغ التحصیلان از سراسر کشور برای شرکت در این رویداد تا ۱۵ تیرماه سال جاری مهلت دارند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1068700

وب گردی

وب گردی