دستگیری اسیدپاش تهرانی

 رئیس کلانتری ۱۴۹ امام زاده حسن (ع) از دستگیری فردی که برای تسویه حساب مالی بر روی صورت دوستش اسید پاشیده بود، خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ ایوب صالحی گفت: در ساعت پایانی شب گذشته خبری مبنی بر وقوع اسید پاشی بر روی فردی در حوالی چهار راه فتحی به کلانتری ۱۴۹ امام زاده حسن (ع) اعلام شد و ماموران گشتی کلانتری به محل مراجعه کردند.

وی گفت: تحقیقات اولیه حاکی از این بود، متهم با دوستش اختلاف مالی داشته و جلوی منزلش قرار ملاقات می‌گذارند و بعد از درگیری شدید با وی برای تسویه حساب مالی اسیدی که از قبل تهیه کرده بود به صورت دوستش ریخته و از محل متواری می‌شود.

کلانتر محله امام زاده حسن افزود: با تماس شهروندان با اورژانس سریعا شخص مصدوم به نزدیکترین بیمارستان انتقال و تحت درمان قرار گرفت.

سرهنگ صالحی ادامه داد: با انعکاس نتیجه تحقیقات انجام شده شناسایی مخفیگاه و دستگیری متهم با هماهنگی‌های قضائی در دستور کار قرار گرفت و ماموران کلانتری موفق شدند مخفیگاه متهم را در کمتر از ۲ ساعت شناسایی و تیمی از ماموران عملیات کلانتری برای دستگیری متهم به مخفیگاه متهم اعزام شدند.

این مقام انتظامی گفت: تیمی اعزام موفق شدند متهم را که در حال فرار از پشت بام خانه بود، دستگیر و به کلانتری برای تحقیقات تکمیلی انتقال دهند.

سرهنگ صالحی گفت: متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1068706

وب گردی

وب گردی