راه‌اندازی پویش «افطار همدلی» با مشارکت فعالان استارت‌آپی دانشگاه آزاد یادگار امام(ره)

مدیر باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری از مشارکت گروه استارت‌آپی «مهمانو» و دانشجویان فناور در راه‌اندازی پویش افطار همدلی خبر داد.

علی شهابی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از پیوستن به رزمایش ایران همدل خبر داد و اظهار کرد: پویش همدل‌شو با تأسی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص مساوات و کمک مومنانه و با هدف احیای فرهنگ خدمت‌رسانی به مردم کم بضاعت مناطق اطراف واحد با توزیع بسته‌های افطاری ساده در بین آن‌ها و با همراهی استارتاپ مهمانو آغاز شد.

وی افزود: امروز در بین جوانان استارت‌آپی و نوآفرینان دانشگاهی شاهد شکوهی دیگر از انسان دوستی، عشق به میهن، و بندگی مومنانه هستیم و کمک‌های فکری، مالی، جسمانی و آبرویی جوانان به پویش «همدل‌شو» طراوت و انگیزه خاصی بخشیده است. در این بین شرکت استارت‌آپی «مهمانو» دارای مجوز شرکت خلاق از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و ای‌نماد از وزارت صنعت، پویش افطار همدلی را آغاز کرده است و با حمایت و همراهی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری مسؤلیت تهیه و توزیع افطاری‌های ساده را در این ایام برعهده گرفته است.

شهابی درخصوص گروه تشکیل دهنده رزمایش همدلی ماه مبارک رمضان گفت: اعضای تیم‌های منتخب استارت‌آپی ۳۰ رویداد برگزار شده در این واحد نیز از همراهان پویش «همدل‌شو» واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری هستند.

مدیر باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری بیان کرد: در اوصاف ائمه معصوم احسان و نیکی کردن الگویی برای ما بوده و در قرآن کریم به حق معلومی در اموال نمازگزاران برای افراد محروم اشاره شده که آن حق معلوم غیر از خمس و زکات است و بی‌شک جوانان گام دوم با پیوستن به رزمایش ایران همدل این اوصاف را در خود تقویت می‌کنند.

شهابی مطرح کرد: باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری در پویش «همدل‌شو» با تمام توان به صحنه آمده تا در جهت کمک و مساعدت به مردم مناطق مجاور دانشگاه که به‌دلیل شیوع ویروس کرونا خانواده‌های‌شان در معرض آسیب قرار گرفته‌اند، اقدام شایسته انجام دهد. در همین راستا برای بهره‌مندی از افکار نو و ایده‌‌های استارتاپی دومین رویداد استارت‌آپی مجازی خونگی‌شو هم‌زمان با پویش همدل‌شو برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم به برکت میلاد امام حسن مجتبی(علیه‌السلام) شاهد تقویت روحیه ایثار، مواسات، نشاط، معنویت و همدلی در جامعه دانشگاهی باشیم و پیوستن به پویش همدل شو مورد رضایت حضرت حق و موجب خاطره خوش این ایام در ذهن‌ها باشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1068776

وب گردی

وب گردی