انتخاب رشته دوره‌های کاردانی نظام جدید هم‌زمان با ثبت‌نام صورت می‌گیرد

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور زمان ثبت‌نام دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای را اعلام کرد و گفت: توجه به اینکه ثبت نام و انتخاب رشته در این آزمون، در یک مرحله انجام می‌شود، داوطلبان باید همزمان با ثبت‌نام، نسبت به درج رشته محل‌های تحصیلی خود در فرم تقاضانامه اینترنتی اقدام کنند.

فاطمه زرین آمیزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با اشاره به زمان ثبت‌نام دوره کاردانی فتی و حرفه‌ای اظهار کرد: ثبت‌نام آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیر انتفاعی به صورت اینترنتی از یک‌شنبه 11 خرداد ماه آغاز می‌شود و تایکشنبه 18 خرداد ماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: متقاضیان از 11 خرداد ماه می‌توانند پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته و فراهم کرذن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام، به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: با توجه به اینکه ثبت نام و انتخاب رشته در این آزمون، در یک مرحله انجام می‌شود، داوطلبان باید همزمان با ثبت‌نام، نسبت به درج رشته محل‌های تحصیلی خود در فرم تقاضانامه اینترنتی با توجه به رشته‌های اعلام شده در دفترچه راهنما، اقدام کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اطلاعیه تکمیلی و همچنین دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته، همزمان با شروع ثبت‌نام در تاریخ 11 خرداد ماه در سایت سازمان سنجش قرار خواهد گرفت. داوطلبان لازم است برای اطلاع از شرایط و ضوابط شرکت در این آزمون و نوع پذیرش رشته‌های امتحانی (با آزمون و یا براساس سوابق تحصیلی «بدون آزمون»)، دفترچه راهنمای مذکور را به دقت مطالعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1068818

وب گردی

وب گردی