قرائت گزارش تفحص از روند مقابله با قاچاق در دستورکار مجلس قرار گرفت

گزارش نهایی کمیسیون اقتصادی در مورد تحقیق و تفحص از بررسی سیاست‌های دولت در مقابله با قاچاق و دلایل ناکارآمدی آن در دولت‌های مختلف در دستورکار جلسه علنی فردا (دوشنبه 22 اردیبهشت) قرار گرفت.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، گزارش نهایی کمیسیون اقتصادی در مورد تحقیق و تفحص از بررسی سیاست‌های دولت در مقابله با قاچاق و دلایل ناکارآمدی آن در دولت‌های مختلف در دستورکار جلسه علنی فردا (دوشنبه 22 اردیبهشت) قرار گرفت.

از دیگر دستورکارهای نشست علنی فردای مجلس می‌توان به ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون آیین نامه داخلی در مورد طرح اصلاح قانون آیین نامه داخلی مجلس و هم چنین گزارش کمیسیون اصل 90 قانون اساسی در مورد بررسی اجمالی مشکلات، آسیب‌ها و چالش‌های مرتبط با صنعت خودرو و طرز کار وزارت صمت و شرکت‌های خودروساز داخلی اشاره کرد.

گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی در مورد لایحه اصلاح مواد 20 الی 23 قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران تنفیذی در ماده 30 قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی و همچنین گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل 44 قانون اساسی در مورد طرح مستثنا شدن بانک رفاه کارگران از سقف مجاز تملک سهام بانک‌های تجاری غیر دولتی از دیگر دستورکارهای نشست علنی فردا مجلس شورای اسلامی است.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

کد خبر: 1068836

وب گردی

وب گردی