انفجار در مناطق سوری تحت اشغال ترکیه، 11 زخمی برجای گذاشت

انفجار موتورسیکلت بمب‌گذاری شده در بازار محلی شهر الباب سوریه منجر به کشته و زخمی شدن شماری از اهالی این شهر شد.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، رسانه‌های سوریه از کشته و زخمی شدن شماری در نتیجه انفجار در شهر الباب (واقع در شمال سوریه) خبر دادند.

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) یکشنبه شب نوشت که این انفجار در شهر الباب رخ داده و شماری فقط زخمی شده‌اند.

رسانه‌های غیر رسمی فعال در شمال سوریه اما می‌گویند در این انفجار شماری از افراد غیرنظامی کشته و تعدادی نیز زخمی شده‌اند.

وب‌سایت خبری حلب‌تودی نوشت که علت انفجار، موتورسیکلت بمب‌گذاری شده بود که در مرکز شهر الباب و در نزدیکی بازار محلی منفجر شده است.

تصاویر و فیلم‌های منتشر شده از این حادثه، نشان می‌دهد که قدرت انفجار شدید بوده و به هرچه در اطراف بوده شدیداً آسیب وارد کرده و به احتمال زیادی تعداد قابل توجهی بر اثر این انفجار تروریستی جان خود را از دست داده‌اند.

مرکز موسوم به دیدبان حقوق‌بشر سوریه که وابسته به مخالفان دولت سوریه و مستقر در لندن است، دقایقی بعد نوشت که بر اثر این انفجار یک نفر کشته و پنج تن دیگر از جمله یک کودک زخمی شده‌اند.

شهر الباب، واقع در شمال غرب استان حلب سوریه تحت سیطره ارتش ترکیه و گروه‌های مسلح و تروریستی تحت امر این کشور قرار دارد و جزو مناطقی است که هر از گاهی شاهد انفجارهای تروریستی است.

ساعتی بعد وزارت دفاع ترکیه اعلام کرد که این حمله کار عناصر وابسته به «یگان‌های مدافع خلق/ پ.ک.ک» بوده و بر اثر آن یازده غیرنظامی زخمی شده‌اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1068868

وب گردی

وب گردی