وزیر صمت درصدد برطرف کردن مشکلات اساسی مردم باشد

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس خواستار برطرف کردن مشکلات اساسی مردم در شرایط اقتصادی کنونی شد و گفت: زمزمه استیضاح وزیر صمت به گوش می رسد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز به نقل از خانه ملت، حسینعلی حاجی دلیگانی در نشست علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی در اخطاری با استناد به اصل 43 قانون اساسی در خصوص گزارش کمیسیون اصل 90 در مورد بررسی اجمالی مشکلات، آسیب ها و چالش های مرتبط با صنعت خودرو (اعم از تولید و صادرات و واردات) و طرز کار وزارت صمت و شرکت های خودروساز داخلی به منظور اجرای ماده 101 آئین نامه داخلی قوه مقننه، گفت: در اصل یاد شده به تامین نیازهای اساسی و اولیه مردم از جمله مسکن، خوراک و غیره اشاره شده که نباید از آن ها در شرایط کنونی غافل شویم.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حال حاضر وضعیت صنعت خودروسازی کشور دچار مشکلاتی شده و به گفته برخی متخصصان قیمت پراید پرواز کرده است؛ چنین موضوعی نظام اقتصادی مردم را در همه ریخته که امری قابل تامل است.

وی افزود: این مهم در حالی است که با توجه به مسائل پیش آمده زمزمه استیضاح وزیر مربوطه نیز توسط برخی از همکاران به گوش می رسد.

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: در شرایط کنونی وزیر صنعت، معدن و تجارت باید مشکلات اساسی مردم را مرتفع کند از این رو به نظر می رسد باید از وزرای اقتصادی برای حضور در مجلس دعوت شود تا اقداماتی که قرار است برای ساماندهی به بازار انجام شود، مورد ارزیابی و بررسی قرار گیرد.

کد خبر: 1068912

وب گردی

وب گردی