ضیافت افطار کانون دانشجویی هلال احمر واحد کرج بر سفره‌ نیازمندان

ضیافت افطار کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج، به صورت بسته های غذایی و فرهنگی به خانواده های نیازمند، بدسرپرست و بی سرپرست کرج اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از کرج، نریمان صمدزاده دبیر کانون دانشجویی هلال احمر واحد کرج با بیان این خبر گفت: به همت اعضای این کانون هر ساله در ماه مبارک رمضان ضیافت افطار با عنوان میثاق ماندگار و با هدف آشنایی اعضای جدید کانون دانشجویی هلال احمر با پیشکسوتان، اعضای فعال و مسئولین کانون، ایجاد همدلی بیشتر و نیز تبادل تجربیات مفید میان اعضا برگزار می گردد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امسال سیزدهمین ضیافت افطار به دلیل شرایط خاص بهداشتی و اجتماعی جامعه برگزار نخواهد شد گفت: اعضای این کانون با ایجاد هماهنگی های لازم با هلال احمر شهرستان کرج، به جذب حمایت مالی و معنوی تعدادی از مسئولین استان البرز و شهرستان کرج پرداخته و ضیافت افطار خود را در قالب بسته های غذایی و فرهنگی در اختیار تعدادی از خانواده های نیازمند اعم از خانواده های بدسرپرست و بی سرپرست قرار دادند.

صمدزاده همچنین افزود: کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در حال حاضر بیش از 400 عضو داشته که از میان آنان بیش از 100 عضو به صورت مستمر در امور امدادی، بهداشتی، اجتماعی و فرهنگی فعالیت دارند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1068928

وب گردی

وب گردی