نحوه محاسبه و بازپرداخت شهریه مدارس غیردولتی تشریح شد

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران نحوه محاسبه و بازپرداخت شهریه مدارس غیردولتی و حقوق و مزایای کارکنان این مراکز را تشریح کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، عبدالرضا فولادوند با اشاره به اینکه با توجه به آثار و پیامدهای شیوع ویروس کرونا، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های مقرر از سوی ستاد ملی مقابله و مدیریت بیماری کرونا نسبت به نحوه محاسبه و بازپرداخت شهریه مدارس غیردولتی همچنین حقوق و مزایای کارکنان مراکز غیردولتی گفت: موسسان مدارس و مراکز غیردولتی در قبال ارائه خدمات آموزشی و پرورشی طبق برنامه‌های مصوب سال تحصیلی 98-1399 مجاز هستند نسبت به دریافت کامل شهریه مصوب اقدام کنند. بدیهی است پرداخت هزینه‌های فوق برنامه مصوب آموزشی متناسب با خدمات ارائه شده تا اول اسفندماه سال 98 نیز قابل دریافت است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به اینکه موسسان در قبال انجام تکالیف قانونی خود و پرداخت حقوق و مزایای کارکنان خود برابر قراردادهای منعقده و قوانین موضوعه مسئولیت دارند افزود: به لحاظ عدم ارائه سایر خدمات غیرآموزشی اعم از سرویس ایاب و ذهاب، هزینه ناهار و غذا، اردوهای دانش‌آموزی، سالن ورزشی، استخر، المپیادها و... به دلیل تعطیلی مدارس، مکلف هستند هزینه‌های دریافتی از اولیای دانش‌آموزان را به آنها مسترد کرده و رسید بانکی واریز وجه را در اسناد مالی مدرسه درج و یا در صورت جلب رضایت ذی نفعان به حساب بستانکاری آنان برای سال تحصیلی 99-1400 منظور کنند.

وی درباره مدارس دولتی هم گفت: مدیران مدارس دولتی لازم است پس از محاسبه دقیق میزان خدمات ارائه شده نسبت به بازپرداخت مبالغ مربوط به سرویس مدارس و هزینه‌های فوق برنامه از اول اسفندماه 98 به اولیا را اجرا کنند. این موضوع به لحاظ تضمین حقوق شهروندان شریف و جامعه و رعایت حق‌الناس الزامی بوده و از سوی مراجع مربوط از جمله اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات پیگیری خواهد شد.

فولادوند با بیان اینکه مدیران مدارس موظف هستند تمام وضعیت حساب‌های مرتبط با این موضوعات را برای بازرسی بازرسان اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران آماده و مهیا داشته باشند ادامه داد: در صورتی که اولیا با مواردی در خصوص عدم تمکین مدیران مدارس با دستورالعمل فوق مواجه شدند؛ با اطمینان خاطر از محرمانه بودن اطلاعات شخصی خودشان با شماره تلفن 88964006 و 88954506 و همچنین سامانه شکایت به آدرس SHEKAYAT.MEDU.IR ارتباط برقرار کنند.

انتهای پیام

کد خبر: 1068936

وب گردی

وب گردی