مسابقه سراسری کتابخوانی در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد

مسابقه سراسری کتابخوانی «رویش 1» در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، حجت الاسلام ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این معاونت در عمل به رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) برای افزایش مطالعه کتاب و کتابخوانی و براساس سند راهبردی فرهنگی و دانشجویی، مسابقه سراسری کتابخوانی «رویش 1» را با همکاری واحد الکترونیک در روز جمعه 19 اردیبهشت در واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه برگزار کرد.

وی افزود: این مسابقه به دلیل شرایط جامعه به صورت آنلاین به طور همزمان در سراسر کشور برگزار شد. محور سؤالات مسابقه اول کتاب «دختر تبریز» درباره زندگی سراسر مجاهدت یک زن مسلمان در عصر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و محور مسابقه دوم کتاب «آرزوهای دست­ساز» درباره مراحل ایجاد یک شرکت دانش بنیان موفق دانشجویی بود.

کلانتری اظهار داشت: بعد از ابلاغ و اطلاع رسانی به واحدها در بهمن ماه 1398، بیش از سه هزار نفر در این مسابقات ثبت نام کردند و کتاب را به صورت الکترونیکی تهیه کردند. این مسابقات ویژه ایام تعطیلات نوروز دانشجویان طراحی شده بود.

وی تصریح کرد: مرحله دوم «مسابقات کتابخوانی رویش 2» به زودی ابلاغ و اطلاع ­رسانی خواهد شد. امیدواریم در این مرحله دانشجویان علاوه بر فایل الکترونیکی کتاب، امکان دریافت کتاب کاغذی، دسترسی به کتاب صوتی و فایل کتاب را داشته باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1069027

وب گردی

وب گردی