تاریخ برگزاری امتحانات دانشگاه آزاد شنبه هفته آینده مشخص می‌شود

معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: هنوز زمان برگزاری امتحانات دانشگاه آزاد مشخص نشده و شنبه هفته آینده 27 اردیبهشت درباره این موضوع تصمیم‌گیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، زمان بازگشایی دانشگاه‌ها و نحوه برگزاری امتحانات به صورت حضوری یا غیرحضوری، طی چند روز گذشته جزو موضوعات داغ محافل دانشجویی و صفحات مجازی بوده است.

باتوجه به برخی مشکلات حل نشده آموزش مجازی، دانشجویان نگرانی‌های زیادی درباره برگزاری امتحانات و گذراندن ترم جاری دارند و طبیعی است که این نگرانی در دانشجویان ترم آخر و تحصیلات تکمیلی دو چندان خواهد بود.

دانشجویان دانشگاه آزاد نیز همانند دیگر دانشجویان کشور، سوالات و ابهامات زیادی در نحوه و زمان برگزاری امتحانات پایان ترم دارند که هنوز به جواب درستی درباره آن نرسیده‌اند؛ براساس بخش‌نامه دانشگاه آزاد اسلامی، امتحانات در صورت بهبود شرایط به صورت حضوری برگزار می‌شود؛ اما شرایط فعلی کشور و روند افزایشی مبتلایان به کرونا، این موضوع را در هاله‌ای از ابهام برده است.

چندی پیش محمد جواد علمایی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با ایسکانیوز تاکید کرد که امتحانات دانشجویان در موعد مقرر و به صورت حضوری برگزار خواهد شد؛ این درحالی است که هفته گذشته محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد در حاشیه مراسم افتتاح سرای نوآوری صنایع منطقه ای گفته بود که هنوز برای برگزاری امتحانات این دانشگاه، تصمیمی گرفته نشده است.

روز گذشته نیز علی ربیعی سخنگوی دولت در نشست خبری خود درباره احتمال بازگشایی دانشگاه‌ها گفت: «در جلسه روز یکشنبه ستاد ملی مقابله با کرونا برای بازگشایی دانشگاه به تصمیم نرسیدیم که در این زمینه هفته آینده تصمیم خواهیم گرفت».

جواد علمایی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌و‌گوی اخیر خود با خبرنگار ایسکانیوز درباره آخرین تصمیم گیری‌ها درباره نحوه و زمان برگزاری امتحانات دانشگاه آزاد اظهار کرد: هنوز زمان برگزاری امتحانات دانشگاه آزاد مشخص نشده و شنبه هفته آینده 27 اردیبهشت درباره این موضوع تصمیم‌گیری خواهد شد.

علمایی گفت: این احتمال وجود دارد که دانشگاه‌ها از هفته آینده باز شوند؛ در صورت بازگشایی دانشگاه‌ها از هفته آینده، امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی نیز براساس بخش‌نامه، به صورت حضوری و در موعد مقرر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1069059

وب گردی

وب گردی