رسول‌پناه: اختلافی در پرسپولیس وجود ندارد، می‌خواهند ابهت هیئت‌مدیره را از بین ببرند

مهدی رسول‌پناه، سرپرست باشگاه پرسپولیس از پرداخت ۳۰ میلیارد تومان از سوی کارگزار باشگاه به سرخپوشان خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، مهدی رسول‌پناه درباره شرایط باشگاه پرسپولیس و زمزمه‌های اختلاف در این باشگاه اظهار داشت: در اواخر سال 98 که مدیرعامل باشگاه استعفا کرد و وارد فاز جدیدی از تغییرات شدیم، هیئت‌مدیره باشگاه وظیفه سرپرستی باشگاه را با انبوه بدهی‌ها و مشکلات متعدد بر عهده من گذاشتند. به شرکت‌های مختلفی بدهی داشتیم که در مدت کمی تا پایان سال 98 آن را تسویه کردیم و به آرامش رسیدیم.

وی ادامه داد: ما از طلبکاران مهلت خواستیم و 9 تا 10 پرونده فیفا را مدیریت کردیم. به ساختار خوبی در هیئت‌مدیره رسیدیم. باشگاه تاکنون ساختار مدرنی نداشت که به ساختار مدرنی رسیدیم. مهم‌ترین موضوع برای ما، کارگزار بود و تعهداتی وجود داشت که منافع پرسپولیس را تامین و تضمین نمی‌کرد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در این باره که گفته می‌شود قرار است تا خرداد مبلغ 30 میلیارد تومان به حساب باشگاه واریز شود، گفت: بله. هیچ قراردادی از سال 86 در پرسپولیس به سرانجام نرسید و از این قرارداد دفاع می‌کنم. اگر کارگزار به تعهداتش پایبند نباشد، تعهداتی گرفتیم و شروطی ایجاد کردیم که به نفع پرسپولیس است. ما ابتدا 15 روز به کارگزار مهلت دادیم، اما پس از آن اگر او یک روز هم تاخیر کند، مطابق برنامه زمان‌بندی برخورد می‌کنیم.

رسول‌پناه درخصوص کف این قرارداد تصریح کرد: ما کف 110 میلیارد تومانی برای باشگاه درست کردیم که عدد بالایی است. اگر همکاری دوطرفه برقرار باشد، مطمئنیم 110 میلیارد تومان تا 25 اردیبهشت دریافت می‌کنیم و مشکلات حل می‌شود. من کارشناس رسمی دادگستری هستم و بهترین مشاوران حقوقی را هم آوردیم. در الحاقیه‌ای که با کارگزار بستم، شرطم را اعلام کردم. چقدر هواداران باید اذیت شوند؟

وی با بیان اینکه قرارداد باشگاه پرسپولیس با کارگزار محکم است، خاطرنشان کرد: من حاضرم به‌صورت علنی از قرارداد دفاع کنم. ما بخشی از بدهی‌های خود را پرداخت می‌کنیم و به هواداران قول می‌دهم تا پایان قرارداد با کارگزار، همه بدهی‌ها را پرداخت می‌کنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درخصوص اینکه ممکن است در صورت واگذاری باشگاه به بخش خصوصی، قرارداد سه ساله پرسپولیس با کارگزار دوام نیابد، بیان کرد: خصوصی‌سازی یک‌شبه اتفاق نمی‌افتد و مراحلی دارد. باشگاه با همین شروط واگذار می‌شود، وگرنه اگر خصوصی‌سازی دو سال طول بکشد، باشگاه نباید روی هوا بماند. کارگزار باید سرمایه‌گذاری کند و منافعی دارد که آن را هم در نظر داریم. این یک قرارداد برد-برد است.

رسول‌پناه که با برنامه «تهران ورزشی» رادیو تهران گفت‌وگو می‌کرد، درباره آغاز لیگ برتر فوتبال گفت: سلامتی همه از جمله بازیکنان مهم است اما کرونا بهانه‌ای است برای کسانی که می‌خواهند از این قضیه خارج شوند. پرسپولیس 10 امتیاز از سایر تیم‌ها جلوتر است و خیلی هزینه کرده است. باشگاه بزرگی چون پرسپولیس مشکلات و هزینه‌های بزرگی هم دارد و با همت بازیکنان و هواداران به اینجا رسیدیم.

«به نظرم مسابقات لیگ برگزار خواهد شد»، سرپرست باشگاه پرسپولیس ضمن بیان این جمله تصریح کرد: حریرچی می‌گفت احتمال دارد که اوایل خرداد، تمرینات تیم‌ها آغاز شود و مسابقات لیگ هم از سر گرفته شود. قهرمانی مقتدرانه پرسپولیس در زمین مهم است. اگر هم مسابقات برگزار نشود، شرایط قهرمانی برای ماست و پرسپولیس همه فاکتورهای قهرمانی را دارد.

رسول‌پناه درخصوص اختلاف میان مدیران باشگاه اظهار داشت: هیچ اختلافی در هیئت‌مدیره نیست، اما تضارب آرا وجود دارد. احترام به خرد جمعی در باشگاه حاکم است و من، هاشمی و رغبتی در تلاش هستیم تا مشکلات را حل کنیم. اینکه می‌گویند در پرسپولیس اختلاف وجود دارد، شیطنت است که می‌خواهند ابهت هیئت‌مدیره را از بین ببرند و هیچ مشکلی وجود ندارد. ما شبانه‌روز زحمت می‌کشیم و نمی‌دانم این اخبار از کجا منتشر می‌شود.

وی در پایان تصریح کرد: به هواداران پرسپولیس می‌گویم که ارتقای باشگاه شروع می‌شود و مشکلاتش حل خواهد شد. متاسفانه شیطنت‌هایی می‌شود تا پرسپولیس را متلاطم نشان دهند که به آنها اعتماد نکنید.

کد خبر: 1069070

وب گردی

وب گردی